شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 28, 2024
نظری

حوزه/رئیس دانشگاه لرستان در پیامی حمله هوایی صهیونیست ها به ضاحیه بیروت را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، علی نظری رئیس دانشگاه لرستان در پیامی جنایات وحشیانه رژیم غاصب و کودک کش صهونیستی در حمله هوایی به ضاحیه بیروت را محکوم کرد.

متن پیام به این شرح است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم

«اسْتِکْبَارًا فیِ الْأَرْضِ وَ مَکْرَ السَّییّ‏ وَ لَا یحَیقُ الْمَکْرُ السَّیئّ‏ إِلَّا بِأَهْلِهِ فَهَلْ یَنظُرُونَ إِلَّا سُنَّتَ الْأَوَّلِینَ فَلَن تجَدَ لِسُنَّتِ اللَّهِ تَبْدِیلًا وَ لَن تجَدَ لِسُنَّتِ اللَّهِ تحَوِیلاً» (فاطر: ۴۳) (این‌ها همه بخاطر استکبار در زمین و نیرنگهای بدشان بود؛ امّا این نیرنگ‌ها تنها دامان صاحبانش را می‏گیرد؛ آیا آنها چیزی جز سنّت پیشینیان و (عذابهای دردناک آنان) را انتظار دارند؟! هرگز برای سنّت خدا تبدیل نخواهی یافت، و هرگز برای سنّت الهی تغییری نمی‏یابی)

رژیم کودک‌کش و خبیث صهیونیست، در حملات بی وقفه به غزه و لبنان و به ویژه ضاحیه جنوبی بیروت، آشکارا، سبعیت و وحشیگری خود را به همه تاریخ دائما نشان می‌دهد.

کودکان و زنان و مردان بی گناه را به خاک و خون می‌کشد تا شاید به وجود خبیث و ناپاک و نامشروع خود، چند صباحی ادامه دهد غافل از اینکه این حملات وحشیانه و این جنایات جنگی، او را به سرعت به نابودی و محو کامل از صحنه روزگار نزدیک می‌کند.

ما دانشگاهیان لرستان ضمن محکومیت این جنایات وحشیانه، قاطعانه اعلام می‌داریم که همواره و برای همیشه در کنار مجاهدان محور مقاومت خواهیم ایستاد و تا پای جان بر عهد و پیمانمان با تکیه بر قدرت بی‌انتهای خداوند علیم قدیر استواریم.

«أَوَلَمْ یَسِیرُواْ فیِ الْأَرْضِ فَیَنظُرُواْ کَیْفَ کاَنَ عَاقِبَةُ الَّذِینَ مِن قَبْلِهِمْ وَ کاَنُواْ أَشَدَّ مِنهْمْ قُوَّةً وَ مَا کاَنَ اللَّهُ لِیُعْجِزَهُ مِن شیَ‏ءٍ فیِ السَّمَاوَاتِ وَ لَا فیِ الْأَرْضِ إِنَّهُ کاَنَ عَلِیمًا قَدِیرًا» (فاطر: ۴۴)؛ (آیا آنان در زمین نگشتند تا ببینند عاقبت کسانی که پیش از آنها بودند چگونه بود؟! همان‌ها که از اینان قویتر (و نیرومندتر) بودند؛ نه چیزی در آسمان‌ها و نه چیزی در زمین از حوزه قدرت او بیرون نخواهد رفت؛ او دانا و تواناست!)

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha