شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 28, 2024
آیت الله العظمی بشیر نجفی

حوزه/ حضرت آیت الله بشیر نجفی از مراجع نجفی با صدور بیانیه ای شهادت سید حسن نصر الله را تسلیت گفتند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله بشیر نجفی از مراجع نجفی با صدور بیانیه ای شهادت سید حسن نصر الله را تسلیت گفتند و اشاره کردند: آزادگان جهان بدانند که خون این سید مجاهد به هدر نخواهد رفت و به حول و قوه الهی دروازه پیروزی خواهد بود و خداوند به برکت ایشان، مسلمانان را نصرت خواهد کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله تعالی: (وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتاً بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ * ‏فَرِحِینَ بِمَا آتَاهُمُ اللّهُ مِن فَضْلِهِ وَیَسْتَبْشِرُونَ بِالَّذِینَ لَمْ یَلْحَقُواْ بِهِم مِّنْ خَلْفِهِمْ أَلاَّ خَوْفٌ عَلَیْهِمْ ‏وَلاَ هُمْ یَحْزَنُونَ).‏

صَدَقَ اللّهُ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ.‏

با کمال اندوه و اندوه شهادت فخر مجاهدان و سید مقاومت، نوه سرور و سالار شهیدان امام حسین (علیه السلام) حجت الاسلام و المسلمین سید حسن نصرالله (قدّس سره) را به محضرت حضرت صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) تسلیت عرض می کنیم.

شهادت ایشان را که آرزوی آن را داشت را که به دست فرعونیان عصر، فرزندان قاتلان پیامبران به شهادت رسید را به پسر حضرت زهرا (سلام الله علیها) تبریک می گوییم. ایشان به اجداد پاکش و صدّیقین و شهدا و صالحان پیوست و چه همنشین خوبی برای آنان است.

آزادگان جهان بدانند که خون این سید مجاهد به هدر نخواهد رفت و به حول و قوه الهی دروازه پیروزی خواهد بود و خداوند به برکت ایشان، مسلمانان را نصرت خواهد کرد.

حضرت امیرالمومنین (علیه السلام) فرمودند: (بَقِیَّةُ ‏السَّیْفِ أَبْقَی عَدَداً، وَأَکْثَرُ وَلَداً). بازماندگان شمشیر، دوام و بقایشان فزون تر و فرزندانشان بیشترند.

از مؤمنان می خواهیم که سیره و ایثار و شهادت او را چراغ هدایت قرار دهند، چنانکه سیره اجداد پاکش (علیهم السلام) بوده است، تا بر خداوند متعال توکل کنند و در دین و دنیای خود تنها به سوی خداوند سبحان متوسل شوند.

ما این مصیبت را به خانواده محترم ایشان تسلیت می گوییم و از درگاه خداوند متعال علو درجات را مسئلت می نماییم.

ولا حول ولا قوّة إلا بالله العلی العظیم.‏

بشیر حسین نجفی ‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha