یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ |۲۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین فاضل

حوزه/ سلسله جنایت‌های رژیم سفاک صهیونیستی به اوج خود رسید تا فرزند مکتب حسینی و قهرمان جبهه مقاومت، مظلومانه به شهادت رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مدیر حوزه‌های علمیه خواهران در پی شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان پیامی صادر کرد؛ متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

اینجانب با تضرع و التجاء به درگاه خدای علیم و قدیر، شهادت بزرگمرد جهاد در برابر ظالمان، رهبر متفکر و دانشمند حزب الله، یاور مظلومان و عصاره جوانمردان عصر، شهید عزیز سید حسن نصر الله را به محضر رهبر گرانقدر انقلاب، امت اسلامی و جبهه مقتدر مقاومت تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

سلسله جنایت‌های رژیم سفاک صهیونیستی به اوج خود رسید تا فرزند مکتب حسینی و قهرمان جبهه مقاومت، مظلومانه به شهادت رسید.

شهادت، شایسته ترین پاداش برای بزرگ‌مردی بود که سال‌ها مجاهدت صادقانه در راه قدس، او را در بستر عافیت طلبی قرار نداد و تا آخرین لحظات عمر برای رسیدن به آرمان خویش تلاشی خالصانه داشت.

امروز اسرائیل کودک کش و جنایتکار با این اقدام دیوانه وار و وحشیانه، دروازه های جهنم و تباهی را به سوی خود بیش از ‌گذشته گشود و بر فراز پرتگاه زباله دان تاریخ نزدیک تر شد.

سید حسن نصرالله با خلوص نیت و اندیشه‌های ظلم ستیزانه، ظفرمندی‌های ماندگاری را برای جبهه عظیم مقاومت به ارمغان آورد و همواره در مبارزاتی سخت و نفسگیر با شجاعت، شرافت و اقتدار در رویارویی با جنایتکاران و غاصبان صهیونیستی از حقوق مسلمانان و جبهه‌ی مقاومت دفاع می‌کرد.

به یقین جوانان غیرتمند و آزادی‌خواه با حضور در مسیر این سید، جبهه مقاومت و همراهان شهیدشان، راه ارزشمندشان را ادامه خواهند داد.

در پایان مراتب تسلیت و تعزیت را به حضرت ولیعصر (عج)، حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای ولی امر مسلمین جهان، جبهه مقاومت، به ملت سرافراز لبنان و به خاندان و بازماندگان شهید عالی مقام سید حسن نصرالله تسلیت عرض می‌ نمایم و از خداوند متعال، علوّ درجات آن رهبر شجاع و عالم مبارز را مسألت دارم.

مجتبی فاضل

مدیر مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha