یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ |۲۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 29, 2024
سید

حوزه/ حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی در پی شهادت دبیرکل حزب‌الله بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی در پی شهادت دبیرکل حزب‌الله بیانیه ای صادر کرد .

متن پیام بدین شرح است:

من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضیه نحبه ومنهم من ینتظروما بدلوا تبدیلا

بار دیگر سیدی از تبار مکتب عاشورا و زینب کبری سلام الله علیها بعد از سالیانی مجاهدت توسط شقی ترین اشقیاء معاصر و سردسته باند تبهکار و جنایتکار و سفاک، صهیونیسم پلید و با حمایت منفورترین پست ترین دولت حامی جنایت و شقاوت یعنی آمریکای جهانخوار به فیض عظمای شهادت نائل آمد و باب جنت و رضوان الهی را گشود و به دیدار معبودش وجد شهید و عمه مظلومه اش وارد شد.

شهید سرافراز و سید و الاتبار که همچون شهیدان کربلا در شب عاشورا از هزاران بار کشته شدن و خاکسترش را به باد دادن نهراسید و هموار شعارش و مشق اش شهادت بود را تکرار کرد و نامش برای همیشه در دفتر مجاهدان فی سبیل الله ثبت و ضبط شد.

آری سید مقاومت چون کوهی استوار و پناهگاهی مطمئن برای بی پناهان فلسطین و لبنان سوریه و یمن سرو راست قامت ماند و مصداق علامات و نجم مهتد خواهد ماند.

داغ شهادت سید برای آزادگان و دلداگان همچون لحظه های شهادت سیدالشهدای اُحد را زنده کرد وبرزبان ما اللهم لک الحمد والیک المشتکی و انت المستعان علی ما أری تنها ذکر تسلی است که جاری است.

او که خود صاحب مکتب و بقیة السلف صالح خمینی و خامنه ای وامام موسی صدر و سید عباس موسوی است تا أبد دفترش گشوده خواهد ماند و تابناک ترازهمیشه در هر کجا عالم شاگرپروری خواهدکرد.

ثبت نام مجاهدانش تنها با لبیک به فرمان امام المسلمین برای دفاع از مقاومت پررهر و خواهد بود و امروز ما طلاب حوزه های علمیه استان آذربایجان شرقی ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت این مجاهد بزرگ به ساحت قدسی امام عصرعج و مقام معظم رهبری و مراجع تقلید دامت برکاتهم وهمه رهروان جبهه مقاومت در سرتاسر عالم و خانواده گرامیشان وملت سرافراز لبنان و ایران آمادگی خود را برای دفاع از مقاومت در لبنان وغزه اعلام نموده و برای برچیدن بساط این سگ هار صهیونیست اعلام آمادگی می کنیم و برای هرگونه جانفشانی در این مسیر نورانی آماده ایم و قصاص خون مظلومان غزه و لبنان بویژه سید مقاومت را از جنایت پیشگان صهیونیسم می ستانیم. و به حکام سازشکار و بی شرم جهان عرب نهیب خواهیم زد که زندگی در زیر سایه ظالمان جز ننگ دنیوی و اخروی نتیجه ای ندارد وکرامت فقط در زیر سایه شمشیر ها ست وشهادت وعزت در آزادگی است نه اسارات باذلت.

وسیعلم الذین ظلموا ایَّ منقلبٍ ینقلبون

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha