یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ |۲۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 29, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه مراغه گفت: جنگ با اسراییل بسیار متفاوت‌تر از درگیری با عراق محسوب می‌شود زیرا عراقی‌ها مسلمان هستند اما جنگ با اسراییل در حقیقت جنگ با کفار است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی پورمحمدی روز یکشنبه در تجمع مردم انقلابی مراغه که به مناسبت شهادت سیدحسن نصرالله در مسجد جامع این شهرستان شکل گرفت، افزود: شهید نصرالله انسانی متدین، سرباز امام زمان(عج) و فرزند زهرا (س) بود و چنین شخصیت معنوی و متعالی نباید به طور طبیعی از دنیا برود.

وی اضافه کرد: اگر شهید نصرالله و جبهه مقاومت لبنان در درگیری‌های یک سال اخیر غزه فعال نبود، کرانه باختری با خاک یکسان شده بود و این شهید بزرگوار در طول ۳۰ سال گذشته به بهترین نحو ممکن جریان مقاومت را رهبری کرد.

امام جمعه مراغه تصریح کرد: فعالیت حزب‌الله لبنان طی همین یکسال اخیر موجب شد تا ۲۳۰ هزار نفر از صهیونیست‌ها از شهرک‌ها و مناطق اشغالی مهاجرت کنند و نقش حزب‌الله لبنان در جریان مقاومت بسیار برجسته است.

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با بیان اینکه اسراییل به فکر اشتغال مناطق مابین نیل تا فرات است، افزود: کشورهای منطقه نه تنها به خاطر مردم مظلوم غزه، بلکه برای حفظ تمامیت ارضی خودشان باید در برابر صهیونیست‌ها موضع روشن بگیرند.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه کشورهای منطقه از آمریکا که پشتیبان اصلی صهیونیست‌هاست واهمه دارند، افزود: اگر مسلمانان دنیا بی‌کفایتی نکنند، چند میلیون صهیونیست نمی‌تواند کار به جایی ببرند و حتی آمریکایی‌ها هم جرات نمی‌کنند به مسلمانان جسارت کنند.

حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی افزود: متاسفانه برخی از کشورهای مسلمان تنها به منافع خود می‌اندیشند و شاید در گفتار از صهیونیست‌ها انتقاد کنند اما در خفا اقلام مورد نیاز صهیونیست‌ها را در اختیارشان قرار می‌دهند.

وی اضافه کرد: همانطور که جریان مقاومت روز به روز تقویت و در زمان حاضر به تجهیزات نظامی مدرن مجهز شده است، از این به بعد هم با قدرت تمام به مبارزه خود با صهیونیست‌ها ادامه خواهد داد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه جریان مقاومت با شهادت نصرالله بیش از پیش تقویت می‌شود، افزود: خون پاک شهید نصرالله ریشه‌های جریان مقاومت را آبیاری خواهد کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: خون پاک شهید نصرالله ریشه‌های جریان مقاومت را آبیاری می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه جوانان در کشورهای مسلمان دنیا به شهید نصرالله علاقه داشتند، افزود: خونخواهی شهید نصرالله دامن صهیونیست‌ها را خواهد گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی بسیاری از آزادگان دنیا و حتی غیرمسلمانان، به شهادت رساندن نصرالله را محکوم کردند اما همچنان برخی از کشورهای اسلامی در سکوت به سر می‌برند.

وی این را هم بیان کرد که اگر رهبر معظم انقلاب اسلامی دستور دهند، جوانان کشورمان برای مبارزه با دشمنان سر از پا نخواهند شناخت و برای جنگ رو در رو با کافران آماده هستند.

امام جمعه مراغه افزود: جنگ با اسرائیل بسیار متفاوت‌تر از درگیری با عراق محسوب می‌شود زیرا عراقی‌ها مسلمان هستند اما جنگ با اسرائیل در حقیقت جنگ با کفار است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha