دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ |۲۶ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 30, 2024
لاله افتخاری

حوزه/ استاد دانشگاه گفت: حمایت از حزب الله دیگر سلیقه‌ای نیست؛ بلکه فریضه است و هرکسی باید با هر امکاناتی که دارد در این مسیر کمک کند.

لاله افتخاری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه عنوان کرد: شهادت سید حسن نصرالله را به خانواده شهید سید حسن نصرالله تبریک و تسلیت می‌گویم. جای ایشان خالی است اما شهادت توفیقی است که خداوند به ایشان و خانواده شان داده است.

وی با بیان اینکه امیدوارم بتوانند مردم راه این شهدا را به خوبی ادامه بدهند، اظهار کرد: شهادت سید حسن نصرالله نشاط، باور و غیرت مضاعفی به محور مقاومت و حزب الله لبنان می‌دهد و آنان به خون خواهی شهدا راه ایشان را ادامه خواهند داد.

استاد دانشگاه اضافه کرد: سید حسن نصرالله شهید شد و با نبودن ایشان جای شان خالی است؛ اما ایشان شهید هستند و شهدا می توانند کمک رسان باشند و گروه شان را هدایت کنند تا به اهدافشان برسند.

وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب حمایت از حزب الله را فریضه دانستند و این فریضه به معنای این است که همه باید از امکاناتشان برای حمایت از حزب الله بهره بگیرند.

فعال فرهنگی تأکید کرد: حمایت از حزب الله دیگر سلیقه ای نیست که اگر کسی حمایت کرد کار خوبی انجام داده است و اگر کسی حمایت نکرد اشکالی نداشته باشد؛ بلکه هرکسی باید با هر امکاناتی که دارد در این مسیر کمک کند.

وی یادآور شد: هرکسی با هر روشی که می‌تواند مثلا یک نفر با قلمش دیگری با گفت‌وگو کردن، مقاله نویسی، تجمع و... باید تاثیر گذار باشد و حمایت کند تا محور مقاومت بداند که تنها نیست و دنیای ضد استکبار پشت آن‌ها ایستاده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha