سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ |۲۷ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 1, 2024
دیدار با جانباز

حوزه/ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه با جانباز معزز ۶۵ درصد باباخانی در شهرستان اسلام آباد غرب دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمانشاه، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و به منظور تکریم از ایثارگران شهرستان اسلام آباد غرب، خسرو شهیدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه ضمن سفر یک روزه به این شهرستان با جانباز گرانقدر ۶۵ درصد ملک خورشید باباخانی دیدار و از ایشان تجلیل کرد.

در این دیدار که یزدان صفری رئیس بنیاد شهرستان اسلام آباد غرب نیز حضور داشت، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با گرامی داشت رشادت های شهدا در طول دفاع مقدس گفت: شهدای ۸ سال دفاع مقدس ادامه دهنده راه امام حسین (ع) بودند و شهدای اخیر از جمله سید الشهدای مقاومت سید حسن نصرالله و سردار رشید اسلام عباس نیلفروشان با شهادت خود به خوبی ثابت کرد که راه امام حسین همچنان ادامه دارد.

شهیدی افزود: جوانان امروز نیز مانند جوانان در دفاع دفاع مقدس به مقتدای خود لبیک گفتند و در راه دفاع از اسلام و میهن خالصانه در مسیر جهاد و شهادت گام بر داشتند و افتخارشان شهادت در راه اسلام و رضای الهی بود، که امروز نسل های که پرورش یافته مکتب الهی و اسلامی و ادامه دهنده راه آنان بوده در برابر دشمن سفاک و سگ هار صهیونیسم ایستاده و به شهادت نائل می آیند.

وی ادامه داد: این شهدا بر خود می بالند که همچون مولای خود به شهادت برسند و به فرمایش رهبری معظم انقلاب در دیدار با خانواده شهید می گویند: "جامعه به چنین شهادتی نیاز داشت”

در پایان این دیدار از جانباز گرانقدر ۶۵ درصد ملک خورشید باباخانی تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha