سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ |۲۷ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 1, 2024
کد خبر: 1188893
۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۴
روح الله تیموریان

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه گرمسار با تأکید بر اینکه ایران حامی جبهه حق است گفت: انتقام از رژیم منحووس اسرائیل حتمی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام روح الله تیموریان، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه گرمسار، در آیین سوگواری شهدای جبهه مقاومت به ویژه سید حسن نصرالله و پاسدار شهید نیلفروشان در محل مسجد جامع گرمسار بیان کرد: آنچه رهبر معظم انقلاب در پیام خود نسبت به سید حسن نصرالله نوشتند باید در مسیر حرکت خود به عنوان الگو قرار دهیم.

وی گفت: سید حسن نصرالله یک فرد نبود بلکه یک راه و یک مکتب همانند سردار قاسم سلیمانی بود خونی که سید عباس از آن جاری شد و بعد سید حسن آمد خون آن روی زمین نماند و خون این افراد پایمال نمی شود و انتقام خون آنان گرفته می شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه گرمسار افزود: سردار نیلفروشان در کنار سید حسن نصرالله به شهادت رسید و دشمن درحال تفرقه افکنی بین ایران و لبنان است دشمنان بدانند ایران اسلامی از حمایت لبنان و مردم مظلوم غزه و فلسطین دست نمی کشد و انتقام سختی در انتظار رژیم منحوس اسرائیل است.

وی با اشاره به اینکه رژیم غاصب اسرائیل به دست حزب الله نابود خواهد شد، تصریح کرد: در ظاهر دشمن فکر می کند یک پیروزی به دست آورده است اما در باطن شکست مهلکی در انتظار آنان است.

حجت الاسلام تیموریان با تاکید بر اینکه با شهادت یک فرد ارکان جبهه مقاومت متزلزل نمی شود، گفت: ما داریم در جریان حق حرکت می کنیم و این حق ظهور امام زمان(عج) است و در هر حالتی آماده جهاد در راه خدا باشیم و در فراز و نشیب مسیر نا امید نشویم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha