چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ |۲۸ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 2, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین مرادبیگی

حوزه/حجت‌الاسلام والمسلمین مرادبیگی گفت: باید به یاد داشته باشیم که وحدت و همدلی، کلید پیروزی در برابر دشمنان است و تنها با این رویکرد می‌توانیم به اهداف خود دست یابیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ایلام، حجت‌الاسلام والمسلمین مرادبیگی مدیر حوزه ایلام در مراسمی به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله، با اشاره به اهمیت وحدت و همدلی در برابر دشمنان، اظهار داشت: امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز داریم که به یکدیگر نزدیک شویم و با همدلی و اتحاد، در برابر تفکر صهیونیستی و دشمنان اسلام ایستادگی کنیم.

وی با بیان اینکه تفکر صهیونیستی همواره بر پایه ترور، خیانت و فریب بنا شده است، افزود: این تفکر در تاریخ اسلام نیز وجود داشته و همواره به دنبال حذف بهترین انسان‌ها و خدمتگزاران جامعه بوده است، قبیله‌های مختلف در صدر اسلام با خیانت به پیامبر اسلام، نمونه‌هایی از این رفتار را به نمایش گذاشتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرادبیگی، به حملات اخیر به غزه و لبنان اشاره کرد و گفت: امروز نیز شاهدیم که این تفکر در حملات به غزه و لبنان ادامه دارد، اما باید بدانیم که خون شهیدان از جمله سید حسن نصرالله بی‌ثمر نخواهد بود و در نهایت، این باند شرور به زانو درخواهد آمد.

وی با تأکید بر مکتب سید حسن نصرالله، ابراز کرد: او به ما آموخت که باید به خدا اعتماد کنیم و در خدمت به مردم کوشا باشیم، این مکتب امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند توجه و عمل ماست، سید حسن نصرالله با رهبری خود، مکتبی از خداباوری، ولایت‌مداری و خدمت به مردم را بنا نهاد که باید آن را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

عضو خبرگان رهبری، به نقش مهم ولایت فقیه در هدایت جامعه اشاره کرد و یادآور شد: ولایت فقیه، به عنوان یک اصل اساسی در نظام اسلامی باید مورد توجه قرار گیرد، ما باید همواره در پی رضایت رهبری باشیم و در راستای اهداف ایشان حرکت کنیم.

وی از همه مسلمانان خواست با وحدت و همدلی، راه شهیدان را ادامه دهند و در برابر هرگونه نفوذ و خیانت، هوشیار باشند.

وی ابراز کرد: باید به یاد داشته باشیم که وحدت و همدلی، کلید پیروزی در برابر دشمنان است و تنها با این رویکرد می‌توانیم به اهداف خود دست یابیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha