چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ |۲۸ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 2, 2024
مصاحبه با حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال

حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال گفت: عملیات امشب سپاه به استکبار و رژیم صهیونیستی نشان داد که جمهوری اسلامی توانایی برقراری امنیت را دارد و اگر صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند تمام منافع استکبار در منطقه به آتش کشید می شود.

حجت الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال قائم مقام مدیر حوزه‌های علمیه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به عملیات غرورآفرین انتقامی سپاه علیه صهیونیست ها، گفت: آنچه که از عملیات وعده صادق ۲ امشب، ملت شریف ایران و همه مقاومت اسلامی در سرتاسر کشورهای اسلامی مشاهده کردند، انجام وظیفه جمهوری اسلامی در مقابل زیاده خواهی و تبهکاری‌های صهیونیست‌ها با پشتیبانی استکبار جهانی بود.

بیشتر بخوانید:

حمایت کامل حوزه‌های علمیه از عملیات موشکی سپاه / آیت الله اعرافی: سپاسگزاریم؛ دل آزادگان و مظلومان عالم را شاد کردید

وی افزود: ملت شریف ایران و نظام جمهوری اسلامی بر اساس «وَأَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ» با توان و قدرت فوق العاده خودش امشب به استکبار و صهیونیسم نشان داد که جمهوری اسلامی توانایی برقراری امنیت را دارد و مقاومت اسلامی دیگر زیاده خواهی صهیونیست‌ها و استکبار جهانی را تحمل نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

قمی ها سرمست و شادمان از اقتدار آفرینی سپاه / تا آخر ایستاده‌ایم + فیلم

حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال، عملیات انتقامی سپاه را گوشه‌ای ناچیز از قدرت جمهوری اسلامی ایران دانست و تأکید کرد: قطعاً اگر استکبار و صهیونیسم به دنبال شرارت بیش از این در کشورهای اسلامی و نظام جمهوری اسلامی باشند، دوباره با پاسخی قاطع و پشیمان کننده روبرو خواهند شد که دیگر برای هیچگاه در تاریخ بشریت نتوانند در مقابل اسلام و قدرت اسلام ایستادگی کنند.

وی ادامه داد: طبعاً نظام جمهوری اسلامی خواهان جنگ نیست، اما قدرت بازدارنده فوق العاده‌ای دارد و در اینکه جلوی تبهکاران و اهل شرارت و استکبار را بگیرد.

قائم مقام مدیر حوزه‌های علمیه در امور استان ها با اشاره به هدف قرار گرفتن پایگاه‌های هوایی صهیونیست‌ها در تل آویو یادآور شد: در هر صورت ملت ایران مشاهده کردند که همان اف ۳۵هایی که استکبار به صهیونیست‌ها داده بود، امشب مورد اصابت موشک‌ها قرار گرفت و پایگاه‌های هوایی که از آنجا شرارت‌هایی را در لبنان کردند و ضاحیه بیروت را مورد هدف قرار دادند که فرماندهان حزب الله نیز به شهادت رسیدند، آسیب جدی دیدند.

وی افزود: اگر بیش از این استکبار و اذناب صهیونیست دنبال شرارت باشند جمهوری اسلامی به طور قطع تمام منافع استکبار را در منطقه به آتش خواهد کشید، بنابراین این فرصتی از سوی نظام جمهوری اسلامی به استکبار است که دیگر دندان طمع خود را بکشند و هوس به تجاوز به حریم اسلام و مسلمین نداشته باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha