چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ |۲۸ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 2, 2024
منصور امامی

حوزه/ حجت الاسلام امامی گفت: مردم ایران و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نشان دادند که وارث راستین برای خمینی کبیر هستند و با حماسه آفرینی خود نشان دادند که سر رژیم صهیونیستی زیر پای فرزندان حیدر کرار است.

به گزارش خبرنگار خرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام منصور امامی شامگاه سه‌شنبه در اجتماع مردمی ارومیه در حمایت از حمله سپاه پاسداران به قلب رژیم صهیونیستی که در میدان انقلاب ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: مردم ایران و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نشان دادند که وارث راستین برای خمینی کبیر هستند و با حماسه آفرینی خود نشان دادند که سر رژیم صهیونیستی زیر پای فرزندان حیدر کرار است.

وی اضافه کرد: دشمن ما بداند ما فرزندان حیدر کرار خیبر شکن و صیهون شکن هستیم و دست از پا خطا کند موجدیت‌ش از بین خواهد رفت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی ادامه داد: ما در مکتب حسین بن علی علیه السلام آموختیم که سر می‌دهیم اما در برابر دشمن سر خم نمی‌کنیم. بارک‌الله به جبهه مقاومت و نیروها مسلح ما که گردن رژیم صهیونیستی را شکستند و نمردیم چنین روزی را دیدم و خدا را شکرگذاریم.

وی افزود: ما فرزندان همان حیدر کراریم که وقتی فرزند خود را به میدان نبرد می فرستاد فرمود؛ تَزُولُ الْجِبَالُ وَ لَا تَزُلْ، عَضَّ عَلَی نَاجِذِکَ، أَعِرِ اللَّهَ جُمْجُمَتَک اگر کوهها متزلزل شوند، تو پایدار بمان. دندانها را به هم بفشر و سرت را به عاریت به خداوند بسپار و امروز حزب‌الله این ثبات قدم در مسیر ولایت و دین‌داری و دفاع از اسلام را به نمایش گذاشت.

حجت الاسلام امامی خاطرنشان کرد: امروز می‌گوییم یا امیرالمؤمین فرزندان و شیعیانت به فرمان تو لبیک گفتند و این مسیر را نیز با قدرت ادامه خواهیم داد.

وی گفت: حزب‌الله یک نفر نیست که با شهادتش از بین برود، در حزب‌الله ده‌ها هزار نفر سرباز وجود دارد که هر کدام فرمانده هستند و هم ما عضوی از حزب الله هستیم و بارک‌الله به سید حسن نصرالله که در مکتب خود سربازانی برای اسلام تربیت کرده است که در برابر دشمن سستی از خود نشان نمی‌دهند.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha