چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ |۲۸ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 2, 2024
অধিকৃত ফিলিস্তিনে ইরানি ক্ষেপণাস্ত্রের বৃষ্টি 

حوزه/ دانشگاهیان دانشگاه کاشان درحمایت از پاسخ کوبنده سپاه به رژیم صهیونیستی امروز بعد از نماز ظهر و عصر روبروی مسجد امیر المومنین علیه السلام این دانشگاه تجمع می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، در بیانیه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و شورای هماهنگی بسیجیان دانشگاه کاشان آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
وَنُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ و ما اراده داشتیم که بر آن طایفه ضعیف و ذلیل کرده شده در آن سرزمین منت گذارده و آن‌ها را پیشوایان (خلق) قرار دهیم و وارث (ملک و جاه فرعونیان) گردانیم.(آیه ۵ سوره قصص)

دانشگاهیان محترم همیشه در صحنه ،خداوند عزیز و ذو انتقام را شاکریم که شاهد عملیات موفقیت آمیز وعده صادق ۲ از سوی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم منحوس صهیونیستی، در خونخواهی و انتقام خون‌های پاک شهدای سرافراز جبهه مقاومت اسلامی بودیم.

این عملیات انتقام موجب عزت و سربلندی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در پیشگاه همگان شد و التیام بخش جان‌ها و شادی‌آفرین قلب‌های مردم ایران اسلامی و جبهه مقاومت گردید.

این حماسه‌ عزت‌آفرین و ماندگار را به رهبر معظم انقلاب، تمامی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی در منطقه و همه مسلمان و آزادگان جهان تبریک عرض کرده و از خانواده‌های محترم شهدا به‌ویژه خانواده معظم این شهیدان والامقام و مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی به‌خصوص مردم با بصیرت خاستگاه انقلاب اسلامی، به خاطر وحدت و همدلی و صبوری و بصیرت‌ انقلابی آنان تشکر و قدرشناسی کرده و از خداوند متعال اجر و پاداش الهی برای همگان خواستاریم. بر آن شدیم که امروز به شکرانه این حماسه بزرگ اجتماعی امروز بعد از نماز ظهر و عصر روبروی مسجد امیر المومنین علیه السلام دانشگاه با حضور تک تک شما برپا کنیم از شما دعوت می شود در این تجمع حضور بهم رسانید.

امید است این پیروزی که با نصرت الهی همراه بود تا فتح سرزمین فلسطین و نابودی رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی تا پیروزی نهایی ادامه یابد و ما به زوی شاهد آزادی سازی قدس شریف باشیم.
نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و شورای هماهنگی بسیجیان دانشگاه کاشان

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha