چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ |۲۸ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 2, 2024
حجت‌الاسلام علی وحدانی فر

حوزه/ امام جمعه دهدشت گفت: کار بی‌نظیر سپاه پاسداران، اوج افتخارآفرینی و صلابت را به نمایش گذاشت و خویشتن داری جمهوری اسلامی حد و اندازه‌ای دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت الاسلام علی وحدانی فر، امام جمعه دهدشت، ظهر چهارشنبه با حضور در کنار سبز پوشان و فرمانده سپاه ناحیه شهرستان با اهدای گل از اجرای عملیات وعده صادق ۲ قدردانی کرد و افزود: به لطف خدا بار دیگر عزت اسلام هویدا شد و افتخار آفرینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نمایش گذاشته شد.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران بنای جنگ ندارد، بلکه دفاع از مظلوم و ایستادگی در مقابل ظالم را وظیفه خود می‌داند.

امام جمعه دهدشت افزود: رژیم غاصب پس از فرصت‌های فراوان، از رأفت اسلامی استفاده نکرد و با حمایت حزب‌الله، اتفاقی تاریخی و ماندگار دیشب رخ خورد.

حجت الاسلام وحدانی فر کار بی‌نظیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را بی نظیر خواند و گفت: رسانه‌های خودشان نیز به آن اذعان کردند که اوج افتخارآفرینی و صلابت بی‌نظیری را به نمایش گذاشت.

وی تاکید کرد: آمریکا باید به سگ هار خود قلاده بزند و خویشتن داری جمهوری اسلامی حد و اندازه‌ای دارد و بسیاری فکر می‌کردند حرف فرماندهان بلوف است، اما دیشب همه فهمیدند که به حرف‌ها عمل می‌شود.

امام جمعه دهدشت گفت: مناطق و پایگاه‌های نظامی دشمن به دست فرزندان صالح خمینی و سربازان حاج قاسم نابود شد و این نشان از قدرت و عزم جمهوری اسلامی ایران در دفاع از حقوق ملت‌های مظلوم دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha