پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ |۲۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 3, 2024
شهید کریمی

حوزه/ اهالی مسجد امام حسن مجتبی(ع) در قم، یک شب پس از عملیات انتقامی طوفان القدس با حضور در منزل یکی از شهدای جبهه مقاومت از خانواده ایشان تجلیل کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، منزل پدر شهید سعید کریمی از شهدای سپاه پاسداران که دی ماه سال گذشته در سوریه و توسط رژیم صهیونیستی به شهادت رسید میزبان اهالی محل و مسجد امام حسن مجتبی(ع) در خیابان دروازه ری قم بود.

مردم محل به شکرانه عملیات موفق و تاریخی وعده صادق۲ به پاسداشت خون با برکت شهدای جبهه مقاومت با حضور در منزل شهید سعید کریمی از شهدای قدس، از خانواده این شهید سعید تجلیل کردند.

مردم با به پاداشتن ایستگاه صلواتی در مقابل منزل شهید و حضور و برگزاری مراسم مذهبی در منزل این شهید سعید ضمن گرامی داشت یاد شهدای جبهه مقاومت از خانواده ایشان نیز تفقد کردند.

تبریک وعده صادق۲ به خانواده شهید القدس از سوی اهالی محل در قم

در این مراسم سردار کاجی از راویان و تحلیلگران برجسته نظامی کشور به تشریح شرایط کنونی جبهه مقاومت و منطقه و تحلیل آنچه سلسله عملیات های وعده صادق در حال رقم زدن است پرداخت.

یکی از نکات بسیار جالب در خصوص مسجد امام حسن مجتبی که عمده فعالان این مسجد از انقلابیون گذشته و بسیجیان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستند آن است که مقام و منزلت شهدا در این منطقه به واسطه حضور این افراد در تجمعات مذهبی و اجتماعی محل بسیار برجسته است.

گفتنی است، شهید سعید کریمی از مستشاران سپاه در سوریه بود که ۳۰ دی ۱۴۰۲ به دست صهیونیستها در دمشق به فیض شهادت رسید.

شهید کریمی در خانواده مذهبی در محله دروازه ری خیابان ۱۵ خرداد رشد کرد؛ این شهید عزیز در عمر ۲۹ ساله‌اش فارغ التحصیل رشته افسری سپاه بود، دان ۱ کاراته داشت، خادم حرم حضرت معصومه و مسجد مقدس جمکران بود، در فعالیت‌های جهادی حضور داشت و از فعالان مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام نیز بود.

شهید سعید از جوانان دهه هفتادی که به همراه فرمانده‌اش علی آقازاده به شهادت رسید و پیکر آنها در گلزار شهدای علی بن جعفر به خاک سپرده شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha