جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ |۳۰ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 4, 2024
خادم سیدالشهدا

حوزه/ فرمانده منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه انقلاب اسلامی گفت: توان موشکی و عملیات‌های وعده صادق ۱ و ۲ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موجب هراس صهیونیست‌ها شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خوزستان، سردار سرتیپ پاسدار احمد خادم سیدالشهدا، در مراسم گرامیداشت شهیدان سید حسن نصرالله و سردار نیلفروشان در حرم مطهر حضرت محمد بن جعفر طیار (ع) شهرستان دزفول با گرامداشت یاد و خاطره سید مقاومت، شهید سید حسن نصرالله و همه شهدای گرانقدر افزود: داغ شهادت سید حسن نصرالله بر جبهه مقاومت سنگین است.

وی با اشاره به اینکه تداوم مسیر مطهر شهدا جهاد تبیین در فضای مجازی و حقیقی است، ادامه داد: به برکت خون شهیدان سید حسن نصرالله، سردار عباس نیلفروشان و شهدای همراه ایشان، مقاومت اسلامی در برابر رژیم صهیونیستی و حامیانش در اوج اقتدار است.

فرمانده منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه عملیات‌های وعده صادق ۱ و ۲ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موجب هراس صهیونیست‌ها شده است، اظهار کرد:یادمان هست ابتدایی‌ترین اقلام و تجهیزات جنگ را نداشتیم ولی امروز به برکت خون شهدای والامقام است که موشک، توان دفاعی ما و عملیات وعده صادق ۱ و ۲ خواب را از چشم صهیونیست‌ها گرفته است.

سردار سرتیپ پاسدار خادم سیدالشهدا بیان کرد: رزمندگان جبهه مقاومت عهد و پیمانی ناگسستنی با خدا دارند و کسانی که دستانشان در دست خداست از رژیم منحوس صهیونی و امپریالیسم جهانی هیچگونه هراسی ندارند و فرهنگ مقاومت و ایثار انقلاب اسلامی فصل تازه‌ای در نبرد با استکبار جهانی بر روی همگان گشود.

وی ضمن بیان خاطرات دوران دفاع مقدس به ویژه عملیات کربلای ۵ گفت: انقلاب اسلامی ایران به رهبری خمینی کبیر خون تازه‌ای به رگ‌های مسلمانان و آزادگان جهان فارغ از هر آیین و مذهبی جاری ساخت و شهدای دوران دفاع مقدس ما الگوی رزمندگان و شهدای طوفان الاقصی و مجاهدین فلسطینی و لبنانی هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha