جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ |۳۰ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 4, 2024
حجۃ الاسلام و المسلمین آغا سید حسن الموسوی الصفوی

حوزه، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن موسوی صفوی، امام جمعه جامو و کشمیر، در خطبه‌های نماز جمعه گفت: شهادت سید مقاومت، سید حسن نصرالله، باعث نابودی اسرائیل خواهد شد.

به گزارش گروه ترجمۀ خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن موسوی صفوی، رئیس انجمن شرعی شیعیان جامو و کشمیر، در خطبه‌های نماز جمعه گفت: شهادت سید مقاومت، سید حسن نصرالله، باعث نابودی اسرائیل خواهد شد.

امام جمعه کشمیر افزود: رژیم صهیونیستی غاصب و متجاوز، حقوق اولیه مردم مظلوم و بی پناه را در مناطق مختلف جهان گرفته است و برای سرکوب صدای حق طلبانه مردم مظلوم با زور و خشونت رفتار می‌کند.

وی با اشاره به اقامۀ نماز جمعه امروز از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: در این شرایط خطرناک، اقامۀ خطبه‌های نماز جمعه، از سوی رهبری معظم نشان‌دهنده این است که لبنان و فلسطین تنها نیستند، بلکه همیشه ایران در کنار ملت مظلوم فلسطین و لبنان، ایستاده است.

رئیس انجمن شرعی شیعیان جامو و کشمیر راجع به برنامه‌های مختلفی که در پی شهادت سید حسن نصرالله، در جامو و کشمیر برگزار شده بود، گفت: من از همۀ فرزندان توحیدی که در ایالت جامو و کشمیر با نظم و مسالمت آمیز، ابراز تأسف و همبستگی در پی شهادت سید نصرالله، در تظاهرات، مجلس ترحیم، و ختم قرآن شرکت کردند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی در پایان سخنانش گفت: به مناسبت این مصیبت بزرگ، خدمت مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای، مراجع عظام، و ملت غیور لبنان، تسلیت عرض می‌کنم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha