یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ |۲ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 6, 2024
تصاویر/ همایش الفبای فتح قریب در مشهد

حوزه/ عباسیان تأکید کرد: با طوفان الاقصی کل ارتباطات سیاسی و اقتصادی و رسانه‌های کشور آمریکا و صهیونیسم با کشورهای منطقه درهم ریخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حسین عباسیان، معاون سیاسی سپاه امام رضا (ع)، امروز یکشنبه ۱۵ مهرماه، در همایش الفبای فتح قریب، در موسسه علمی و پژوهشی نرجس با اشاره به نگاه فرآیند محور به جبهه مقاومت اظهار داشت: اگر با نگاه فرآیند محور به مقاومت نگاه کنیم نوع نگاه کاملاً امیدآفرین و کاملاً جبهه شفاف و مشخص است در این دیدگاه نگاه به جبهه مقاومت از جنس انسان ۲۵۰ ساله باشد.

وی با اشاره به تاریخ اشغال فلسطین افزود: در سال ۱۹۱۸ امپراتور عثمانی فرومی‌پاشد به دست انگلیس می‌افتد و در سال ۱۹۴۸ صهیونیست‌ها به روستایی در فلسطین حمله می‌کنند که بیش‌تر از ۷۵۰ نفر جمعیت نداشت همین‌که وارد شدن فرزندان را از پدر مادرها جدا کردند زنان و کودکان را کشتند و وقتی به سراغ مردان این روستا رفتند عده‌ای را زنده نگه داشتند که به سایر شهرها و روستاها این جریان کشتار را اطلاع دهند و بگویند اسرائیل این‌گونه رفتار می‌کند.

معاون سیاسی سپاه امام رضا (ع) خاطرنشان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) آخرین جمعه ماه رمضان را روز قدس نام‌گذاری کرد و در سال ۱۳۶۶ حماس تشکیل شد و انقلاب سنگ‌ها آغاز می‌شود.

وی در ادامه به آغاز عملیات طوفان الاقصی ۱۵ مهر ۱۴۰۲ اشاره کرد و ادامه داد: رژیم غاصب اسرائیل بیش از یک سال تلاش داشت که غزه را خالی از سکنه کند و همچنین تا قبل از عملیات طوفان الاقصی سانسور پیرامون حوادث و جنایت‌هایی رژیم صهیونیستی در غزه بود با این عملیات برنامه رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه از بین رفت.

وی در ادامه به پیامدهای طوفان الاقصی اشاره کرد و افزود: با طوفان الاقصی کل ارتباطات سیاسی و اقتصادی و رسانه‌های کشور آمریکا و صهیونیسم با کشورهای منطقه درهم ریخت همچنین در بعد نظامی ادعاهای رژیم غاصب اسرائیل اگر کسی در دنیا بر ضد و خلاف این رژیم سخن و کاری انجام دهد از بین می‌رود که با این شعار می‌خواست قدرت جهانی خود را به نمایش بگذارد؛ عملیات طوفان الاقصی، عملیات صادق ۱ و ۲ تمام این گمانه‌زنی‌های اسرائیل را با عنوان یک قدرت جهانی بر هم زد.

عباسیان یکی دیگر از پیامدهای طوفان الاقصی را شکست اقتصادی رژیم غاصب اسرائیل بیان کرد و ادامه داد: در عسقلان رژیم صهیونیستی دارای یک بندر بود که کشورهای هند، امارات، عربستان، ایتالیا، آمریکا و فرانسه با او همکاری می‌کردند و تلاش داشت اسفندماه امسال آن را افتتاح کند با عملیات طوفان الاقصی این شهر موردحمله موشکی حماس و در عملیات صادق ۲ نیز آسیب جدی دید.

وی دراین‌باره توضیح داد: یکی از برنامه‌های رژیم صهیونیستی این بود که شهر غزه را خالی از سکنه کند و اهالی عسقلان را به این شهر منتقل کند و این منطقه به یک منطقه ترانزیتی تبدیل شود و با حمله طوفان الاقصی و آسیب جدی به بخش‌های اقتصادی، نظامی این شهر برنامه‌های رژیم غاصب اسرائیل از بین رفت.

وی یادآور شد: رژیم اسرائیل آمار رسمی از آسیب‌ها اقتصادی و نظامی و مرگ نظامیان خود را به‌صورت رسمی اعلام نمی‌کند و آن را سانسور می‌کند تا جایی که مراسم تشییع برای فرماندهان و سربازان رده‌بالای خود برگزار نمی‌کند و اجساد آن‌ها را بعد از ۴۰ روزبه خانواده‌های آن‌ها در سکوت خبری تحویل می‌دهد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران در پایان اظهار امیدواری کرد: هرچقدر زمان به جلو می‌رود جبهه مقاومت موفق‌تر عمل می‌کند و با اتحاد کشورهای مسلمان مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی بیشتر خواهد شد و امروز در مقابل خطاهای رژیم غاصب اسرائیل کاملاً آماده هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha