دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ |۳ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 7, 2024
2.jpg

حوزه/ معاون سیاسی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل به تبیین فعالیت‌های شهید سیدحسن نصرالله پرداخت و گفت: این مجاهد خستگی‌ناپذیر همواره برای آزادی و تحقق عدالت در بین مسلمانان تلاش کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اردبیل، محسن پناهیان در آیین بزرگداشت شهید سیدحسن نصرالله که در مدرسه علمیه تخصصی الزهرا(س) اردبیل برگزار شد، گفت: مجاهد عزیز، جناب حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدحسن نصرالله نماد مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و ستم بود و همواره برای تحقق عدالت و آزادی در بین ملت‌های مظلوم تلاش می‌کرد.

وی افزود: عملیات طوفان‌الاقصی شکست ترمیم‌ناپذیری برای رژیم صهیونیستی بود این رژیم اشغالگر در حوزه‌های سیاسی، نظامی و اطلاعاتی - امنیتی شکست سنگین و خفت‌باری متحمل شد.

معاون سیاسی سپاه استان اردبیل اظهار کرد: خون شهید سیدحسن نصرالله و یارانش بزرگ‌ترین پشتوانه جبهه مقاومت در جهان اسلام است و به طور قطع این شهادت هیچ خللی در مبارزه با ظالمان ایجاد نخواهد کرد.

سرهنگ پناهیان با بیان اینکه رژیم صهیونیستی رو به زوال است، تصریح کرد: در پنج سال گذشته، چهار دولت در اسرائیل تشکیل شده که نشان از تزلزل سیاسی در آن کشور است.

وی بیان داشت: جبهه مقاومت ساختاری قوی دارد و این را ثابت کرده که هر بار فرمانده‌ای به شهادت می‌رسد فرمانده دیگر راه او را ادامه می‌دهد و خون سیدحسن نصرالله در نهایت به نابودی این رژیم جنایتکار خواهد انجامید.

سید مقاومت عمرش را صرف آزادی ملت‌های مظلوم کرد 

سید مقاومت عمرش را صرف آزادی ملت‌های مظلوم کرد 

سید مقاومت عمرش را صرف آزادی ملت‌های مظلوم کرد 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha