جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ |۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 11, 2024
تجلیل از حافظان نظم و امنیت در هفته نیروی انتطامی

حوزه/ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: هفته نیروی انتظامی فرصتی مغتنم برای ارج نهادن به فداکاری‌ها و ایثارگری‌هایی نیروهای خدوم و جان برکف نیروی انتظامی و حافظان امنیت و آرامش کشور است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام حسن هنرمند مدیرکل بنیاد شهید در دیدار با فرماندهی انتظامی استان قم گفت: وظیفه خود می‌دانیم از مجاهدت‌های فرماندهی محترم فراجا و نیروهای تحت امر در انجام مأموریت‌ها تقدیر و تشکر کنیم.

مد یرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم افزود: نیروی انتظامی یکی از ستون های استوار ایجاد امنیت فردی، اجتماعی، اخلاقی، روحی و روانی در جامعه و کشور است ، این مهم مرهون رشادت ها و تلاش‌های فرماندهان و پرسنل خدوم این نیرو است که با استفاده از همه ظرفیت‌ها از کیان کشور و مردم عزیزمان حراست می‌نمایند .

وی افزود: امنیت و سلامت دو نعمت بزرگ الهی هستند و این دستاورد به برکت خون شهدای اسلام به دست آمده است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم همچنین با اشاره به شهادت سید مقاومت شهید سید حسن نصرالله خاطرنشان ساخت: همان طور که شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی خون تازه‌ای به رگ‌های جبهه مقاومت تزریق کرد، خون شهید نصرالله نیز قطعا منجر به نابودی رژیم پلید صهیونیستی و پیروزی جبهه حق خواهد شد.

در این دیدار که با حضور سرپرست حراست، معاون فرهنگی و روسای مناطق یک و دو بنیاد شهید استان برگزار شد با اهدای لوح تقدیر از سردار میرحیدری فرمانده انتظامی استان قم تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha