جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ |۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 11, 2024
سید محمد سعیدی

حوزه/ تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با تأکید بر اینکه اعضای ستاد اقامه نماز باید خودشان الگوی ترویج نماز باشند و به اقامه نماز اهمیت دهند، گفت: ستاد اقامه نماز باید در برنامه‌ریزی‌های خود از دستگاه‌های فعال در امر اقامه نماز و دستگاه‌هایی که بیشترین حمایت مادی و معنوی را دارند تقدیر داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت‌الله سید محمد سعیدی، در جلسه ستاد اقامه نماز استان قم که پیش از ظهر امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، اظهار داشت: ستاد اقامه نماز باید در برنامه‌ریزی‌های خود از دستگاه‌های فعال در امر اقامه نماز و دستگاه‌هایی که بیشترین حمایت مادی و معنوی را دارند تقدیر داشته باشد.

امام‌جمعه قم افزود: فضای مجازی برای نسل نو هم یک فرصت و هم یک تهدید است به همین خاطر باید از فرصت‌های این فضا استفاده درست انجام شود.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت خاطرنشان کرد: زنده‌بودن شهید سید حسن نصرالله برای ما یک ارزش داشت و شهادتش نیز فتوحات مضاعفی را به دنبال خواهد داشت.

وی تأکید کرد: قرآن کریم در خصوص اقامه نماز می فرماید این عمل عبادی برای ذکر خداوند و سخن‌گفتن با خداوند است به همین خاطر هدف اول از اقامه نماز تقویت این مسئله مهم است.

سعیدی در ادامه یادآور شد: خواندن نماز در حالت خستگی و بی‌حالی درست نیست؛ بلکه باید به‌گونه‌ای باشد که انسان باور کند با خداوند در حال سخن‌گفتن است.

وی با تأکید بر اینکه اعضای ستاد اقامه نماز باید خودشان الگوی ترویج نماز باشند و به اقامه نماز اهمیت دهند، خاطرنشان کرد: توجه به محتوای نماز و تقویت حس سخن‌گفتن با خداوند در حالت نماز بسیار اهمیت دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha