جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ |۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 11, 2024
کد خبر: 1191675
۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۸
انتشار فصل نامه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه عالی نواب، از صدور مجوز و آغاز فعالیت رسمی «انتشارات صالحیه نواب» خبر داد.

حجت‌الاسلام اسفندیاری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، هدف از تأسیس «انتشارات صالحیه نواب» را، ارتقای سطح علمی آثار تولیدی در حوزه علوم اسلامی، تقویت بنیه پژوهشی طلاب و پژوهشگران، و کاربردی‌سازی یافته‌های پژوهشی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه چشم‌انداز این انتشارات، نهادینه‌سازی فرهنگ پژوهش در میان طلاب و علاقه‌مندان به معارف اسلامی و تولید آثاری است که بتواند به نیازهای تحقیقاتی جامعه و دستگاه‌های اجرایی کشور پاسخ دهد، افزود: ما در تلاش هستیم تا با شناسایی و حمایت از استعدادهای حوزه علمیه، گامی مؤثر در جهت تولید آثار علمی باکیفیت و ارتقای سطح علمی کشور برداریم، چنانکه همکاری‌های موفق گذشته مدرسه علمیه عالی نواب با نهادهای علمی، اجتماعی و سیاسی کشور، گواه این مدعاست.

مدیر مسئول انتشارات صالحیه نواب به روند طولانی دریافت مجوز انتشارات اشاره کرد و گفت: دریافت مجوز انتشارات، شناسه ملی و دسترسی به میز خدمت وفا(میز خدمت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) فرایندی زمان‌بر بود که قریب به دو سال به طول انجامید. که امید است با تسهیل این روند برای سایر مدارس علمیه، شاهد رونق روزافزون فعالیت‌های پژوهشی و انتشاراتی در حوزه دین و معارف اسلامی باشیم.

لازم به ذکر است، انتشارات صالحیه نواب به عنوان ناشر وابسته مدرسه علمیه عالی نواب فعالیت خواهد کرد و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی و پژوهشی این مدرسه، به تولید و انتشار آثار ارزشمند در حوزه علوم اسلامی خواهد پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha