شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ |۱۵ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 19, 2024
دیدار اعضاء ستاد کنگره ملی شهداء قم با خانواده شهید «محمدمهدی معادی خواه»

حوزه/ اعضای ستاد کنگره ملی شهدای استان قم با خانواده شهید «محمدمهدی معادی خواه» دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیین دیدار با خانواده شهید محمد مهدی معادی خواه (صالح پرور) در راستای برنامه تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای استان قم توسط محسن موحدی رئیس ستاد کنگره ملی شهدای استان قم صورت گرفت.

محسن موحدی رئیس ستاد کنگره ملی شهدای استان قم به لزوم سرکشی به خانواده شهداء تاکید داشته و عنوان کرد: یکی از برنامه های ستاد کنگره همین بازدید ها بوده که اثرات معنوی و برکاتش شامل حال ما و جامعه می گردد.

وی خاطرنشان کرد: وظیفه همه ما زنده نگذاشتن یاد و خاطره شهدای عزیز ایران اسلامی است و نباید فراموش کرد ایثارگری شهیدان و خانواده‌های آن‌ها است که امروز در امنیت زندگی می کنیم.

خانواده و همرزمان شهید محمد مهدی معادی خواه ضمن بیان خلاصه ای از زندگانی شهید خاطراتی از شهید را بازگو کردند.

در دیدار فوق، اعضا ستاد کنگره ملی شهدای استان قم حضور داشتند و تابلوفرشی مزین به تصویر شهید به خانواده معظم وی تقدیم شد.

شهید محمد مهدی معادی خواه بیستم اسفند ۱۳۴۶ در قم به دنیا آمد. تا دوم متوسطه درس خواند سپس به فراگیری علوم دینی و حوزوی تا سطح (مقدمات) پرداخت. بیست و چهار مرداد ۱۳۶۴ در چنگوله به شهادت رسید. پیکر او مدت ها در منطقه بر جا ماند و سال ۱۳۷۱، پس از تفحص در گلزار شهدای امامزاده علی بن جعفر(ع) قم به خاک سپرده شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha