جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ |۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 11, 2024
سروری مجد

حوزه/ سروری مجد، ضمن تسلیت شهادت سید مقاومت، سید حسن نصرالله گفت: این شهید والامقام در طول سالیان سال، قدم های بزرگ و ارزشمندی را نه تنها برای لبنان، بلکه برای کل منطقه، جبهه مقاومت و اسلام و تشیع برداشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، علی سروری مجد، قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، عصر پنجشنبه در پنجاه و سومین نشست شورای استان این دانشگاه، ضمن تسلیت شهادت سید مقاومت، سید حسن نصرالله گفت: این شهید والامقام در طول سالیان سال، قدم های بزرگ و ارزشمندی را نه تنها برای لبنان، بلکه برای کل منطقه، جبهه مقاومت و اسلام و تشیع برداشت که می بایست در راستای شناخت شخصیتی او تلاش ویژه ای صورت گیرد.

قائم مقام ریاست دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: به برکت حضور و مجاهدت های سید حسن نصرالله امروز بهترین متخصصین و توانمندان عرصه های علمی لبنان و خارج از لبنان شیعیان هستند و این شهید مقاومت سبب اعتلای جایگاه شیعیان شد.

وی ضمن اشاره به کادرسازی و تربیت نیروهای توانمند مجاهد بعنوان ثمره درخشان فعالیت های فرهنگی سید مقاومت، عنوان کرد: شهادت سید نشان داد که در کادرسازی و رهبری جریان حزب الله چه میزان موفق عمل شده است و امروز نه تنها سید حسن نصرالله، بلکه جای همه شهدای عرصه مقاومت از جمله شهید سلیمانی و عماد مغنیه در میان ما خالی است.

سروری مجد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری نشست رهبر معظم انقلاب با نخبگان پس از این واقعه و تعطیل ننمودن جلسه، ابراز کرد: این امر اهمیت موضوع نخبگان و فعالیت و جهش های علمی را می رساند و ما نیز در دانشگاه آزاد اسلامی سهمی داریم و آنچه رهبر انقلاب بعنوان جهش علمی از مجموعه دانشگاه انتظار دارند، می بایست با فرمان و تحول جدید تجلی آینده مسیر حرکتی ما باشد و امیدواریم بتوانیم راه این سید مقاومت را استمرار ببخشیم.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha