یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ |۹ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 13, 2024
شمسی فر

حوزه/ امام جمعه موقت خرم آباد گفت: وحدت و انسجام امت اسلام از بارزترین ویژگی‌های نماز جمعه نصر بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت‌الاسلام بهروز شمسی‌فر، امام جمعه موقت خرم آباد، امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرم آباد، در مصلای الغدیر، با تبریک فرا رسیدن میلاد باسعادت امام حسن عسکری(ع) و همچنین تسلیت سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه(س) بر ترویج و اشاعه سبک زندگی اسلامی و سیره اهل بیت (ع)در جامعه تاکید کرد.

وی با اشاره به روز جهانی نابینایان و تاکید بر ایجاد و تقویت زیر ساخت های ویژه در جامعه برای این قشر بیان داشت: برخی زیرساخت‌ها برای جامعه معلولین فراهم نشده که مسئولان باید شرایط را برای قشر معلول جامعه فراهم کنند.

امام‌ جمعه موقت خرم آباد به روز جهانی غذا اشاره کرد و گفت:سکوت مجامع بین المللی در رابطه با کشتار بی رحمانه و گرسنگی کودکان غزه چیزی جز خفت نیست و باید سازمان های بین المللی در این رابطه پاسخگو باشند.

حجت الاسلام شمسی فر وحدت و انسجام امت اسلام را از بارزترین ویژگی‌های نمازجمعه نصر برشمرد و خاطر نشان کرد:نماز با صلابت جمعه به امامت رهبری شجاع و باصلابت انقلاب اسلامی و حضور میلیونی مردم در این نماز خاری در چشم دشمنان اسلام و انقلاب بود.

امام‌ جمعه موقت خرم‌آباد بیان داشت: ملت جمهوری اسلامی همواره با حضور خود در راهپیمایی‌ها و همچنین انجام عملیات وعده صادق پای کار حمایت از فلسطین و جبهه مقاومت بوده و هست.

حجت الاسلام شمسی فر با بیان اینکه عملیات وعده صادق ۲ حق جمهوری اسلامی در دفاع از منافع خود بود افزود:این عملیات اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی، پیروی امت از رهبری، شجاعت و تدبیر نیروهای مسلح، فروپاشی هیمنه اسرائیل و آمریکا با عبور و در هم‌کوبیدن سیستم پدافندی، ایجاد وحشت و سردرگمی برای سران استکبار را به خوبی به رخ جهانیان کشاند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha