یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ |۹ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 13, 2024
فرجی

حوزه/ رئیس کل دادگستری زنجان با بیان اینکه شناخت مسائل روز برای افراد عادی یک اولویت و برای همکاران قضایی یک امر واجب است، گفت: از جریان‌های اساسی تاثیرگذار در افکار مردم و جامعه بحث فضای مجازی است که نیاز به تحلیل دقیق دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت‌الاسلام والمسلمین علی فرجی، رئیس کل دادگستری زنجان برحق در دوره آموزشی حفاظتی آشنایی با جنگ نرم و راهکارهای مقابل با آن ویژه قضات و کارکنان اداری دادگستری کل استان زنجان گفت: شناخت مسائل روز برای افراد عادی یک اولویت و برای همکاران قضایی یک امر واجب است.

رئیس کل دادگستری زنجان با بیان اینکه همکاران قضایی باید آگاهی کامل از وقایع و تحلیل مسائل روز داشته باشند، افزود: غافل بودن از جریانات و مسائل روز و عدم تحلیل مسائل امری غیر قابل قبول و توجیه است، چراکه امروز دنیای شناخت کامل از مسائل و تحلیل دقیق روز است.

وی با اشاره به حدیثی از امام صادق علیه السلام گفت: هر کس نسبت به اتفاقاتی که در شرایط زندگی‌اش آشنا باشد و از آن درک درستی داشته و در جریان شبهات قرار گیرد، توان مقابله با این شبهات را خواهد داشت و این فرمایش امام معصوم راهگشا برای همه ماست.

حجت‌الاسلام والمسلمین فرجی برحق گفت: از جریان‌های اساسی تاثیرگذار در افکار مردم و جامعه بحث فضای مجازی است که نیازمند تحلیل دقیق است.

وی افزود: ما نباید بر اساس تحلیل و القائات غلط دشمن قافیه را ببازیم، جریانی که امروز در منطقه حاکم است، نشان از اقتدار نظام و رهبری عظیم الشأن است و ما باید مدافع حرکت روبه جلو انقلاب اسلامی در داخل و خارج از کشور باشیم.

رئیس کل دادگستری زنجان با اشاره به اینکه امام راحل فرمودند؛ ما انقلاب اسلامی را صادر خواهیم کرد اظهار کرد: در آن زمان عده‌ای کوتاه فکر گفتند؛ مگر انقلاب کالاست که بشود صادر کرد، اما ما امروز به عینه بعد از گذشت سالیان سال از پیروزی شکوهمند انقلاب می‌بینیم که انقلاب اسلامی به سراسر دنیا صادر شده است.

وی تاکید کرد: همه ما به جایگاه عظیم الشان رهبری و برکت خون پاک شهدا در این این اقتدار واقف هستیم، ان شاءالله با صلابت و قدرت پای نظام، انقلاب و مقاومت بایستیم و دفاع کنیم تا این پرچم با دستان با کفایت مقام معظم رهبری به صاحب اصلی اش حضرت حجت بن الحسن (عج) تحویل کنند.

در این دوره آموزشی حفاظتی محمد جوانی، استاد دانشگاه امام حسین (ع) نیز به بیان و تجزیه و تحلیل فضای مجازی، جنگ نرم و راهکارهای مناسب جهت مقابله با آن پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha