شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳ |۸ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 12, 2024
آیت الله سیستانی

حوزه/ سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی اقدام وقیحانه رسانه‌های صهیونیستی علیه حضرت آیت‌الله سیستانی را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی اقدام وقیحانه رسانه‌های صهیونیستی علیه حضرت آیت‌الله سیستانی را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: اقدام وقیحانه و تحریک آمیز رسانه‌های وابسته به ارتش و کابینه رژیم اشغالگر قدس در قرار دادن نام مرجعیت شیعه عراق، حضرت آیت الله سیستانی در لیست ترور این رژیم سفاک و کودک کش، منجر به خشم جهان اسلام و انسان‌های آزاده و دوراندیش در سرتاسر دنیا شده است. این اقدام وقیحانه، پرده از ماهیت رژیم اشغالگر قدس و اصلی ترین حامی آن یعنی آمریکا برمی‌دارد. بازیگرانی خون‌آشام که همواره مرجعیت شیعه را مانعی بزرگ در مسیر تحقق اهداف شوم خود در تسلط جغرافیایی و گفتمانی بر جهان اسلام دانسته و از این جایگاه مقدس و نقش آفرینی مؤثر آن در بزنگاه‌ها و برهه‌های حساس و سرنوشت ساز منطقه همواره در وحشت و هراس هستند.

در ادامه این بیانیه می‌خوانیم: کینه دشمنان صهیونیستی و آمریکایی از مرجعیت شیعه عراق، از زمان اشغال این کشور در سال ۲۰۰۳ میلادی و متعاقباً، نقش پررنگ حضرت آیت الله سیستانی در صدور فتوای جهاد مردمی و گسترده علیه تروریست‌های تکفیری داعش به نقطه اوج خود رسید. صدور این فتوای مسئولانه و مدبرانه، نقش به سزایی در انهدام خلافت خودخوانده مهره‌های بازی خونین واشنگتن و تل آویو در منطقه شد و پیروزی جبهه مقاومت را در مهار نقشه خطرناک طراحی شده از سوی اتاقهای فکر دشمنان فرامنطقه ای و وابستگان آنها در منطقه رقم زد.

در پایان بیانیه آمده است: در جریان وقوع جنگ غزه، مرجعیت عالی شیعه در عراق همواره حمایت از ملت‌های فلسطین و لبنان در مواجهه با دشمن صهیونیستی را به مثابه یک تکلیف و مسئولیت همگانی مدنظر قرار داده اند و همین مسئله، عداوت صهیونیست‌ها و غرب در قبال حضرت آیت الله سیستانی را دوچندان ساخته است. بدون شک مرجعیت آگاه تشیع در عراق و دیگر نقاط منطقه تبدیل به لنگرگاه و نقطه ثقل ثبات منطقه و جهان اسلام و کانونی آگاهی بخش برای ملت‌های منطقه در مصاف با راهبردهای اشغالگرایانه و توسعه طلبانه رژیم اشغالگر صهیونیستی و غرب شده است. این روند همچنان در سایه حمایت دلدادگان بیشمار گفتمان مقاومت از مرجعیت عالی شیعه در عراق و دیگر نقاط جهان اسلام ادامه پیدا خواهد کرد و بار دیگر، شکست دشمنان قسم خورده آخرین و کامل‌ترین دین آسمانی را در میدان رقم خواهد زد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha