یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ |۹ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 13, 2024
پویش همدلی

حوزه/ پویش طرح «مواسات» برای کمک به مردم فلسطین و لبنان، از سوی معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان(مدیریت سیاسی اجتماعی) آغاز به‌کار کرد.

حجت‌الاسلام خانعلی ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد گفت: از لحظه‌ای که مقام معظم رهبری اعلام کردند: «بر همه مسلمانان فرض است که با امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب‌الله سرافراز بایستند و در رویارویی با رژیم غاصب و ظالم و خبیث آن را یاری کنند» مردم مؤمن به هر طریق که توانسته‌اند به یاری مظلومان رفته‌اند، لذا معاونت فرهنگی تبلیغی این حوزه(مدیریت سیاسی اجتماعی) با راه‌اندازی پویش «مواسات» کمک‌های مردمی و انسان‌دوستانه را، برای حمایت از این مردم جمع‌آوری می‌کند.

وی اضافه کرد: در چنین شرایطی نه تنها مسلمانان بلکه هر انسانی که اخلاق و ارزش‌های انسانی در وجود او زنده است باید نسبت به ظلم‌ها، جنایت‌ها و وحشی‌گری‌های سگ هار آمریکا و کشورهای سلطه‌گر غربی واکنش نشان داده و امروز کمک‌رسانی به مردم ستمدیده غزه و لبنان، کمترین کار است.

حجت‌الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه طرح مواسات، فرصتی است تا با الهام از تعالیم بلند اسلام، کوچک‌ترین قدم را در مسیر کمک به مردم رنج‌دیده لبنان برداریم، افزود: طلاب حوزه‌های علمیه می‌بایست با همدلی و ایثار به فرمان مقام معظم رهبری لبیک گفته و با اهدای اقلام ضروری، موجبات آرامش خواهران و برادران فلسطینی و لبنانی را فراهم آورند.

وی افزود: مدارس علمیه، به عنوان پایگاه‌های خدمت‌رسانی تا ۲۷ مهرماه، آماده جمع‌آوری کمک‌های مردمی همچون برنج، شوینده، پتو، ماکارونی، کنسرو و....هستند.

مدیر سیاسی اجتماعی معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان ادامه داد: همچنین در این ایام برنامه‌های تبیینی جهت آشنایی بیشتر با مبانی و اهداف جبهه مقاومت و دسیسه‌های رژیم صهیون برای ایجاد نظم جدید در منطقه و شکست راهبردی آنان، در مدارس علمیه برگزار شد.

لازم به ذکر است، روحانیون، طلاب و خیرین می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۳۲۰۰۸۳۲۰ و ۳۲۰۰۸۱۴۴ تماس حاصل نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha