یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ |۹ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 13, 2024
مدیر حوزه علمیه استان کردستان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کردستان گفت: معاونین برای سال تحصیلی برنامه ریزی داشته باشند و لازمه برنامه ریزی شناخت نیازها و ضرورتهای طلاب باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، اجلاسیه مدیران و معاونین مدارس علمیه استان کردستان امروز به ریاست حجت الاسلام و المسلمین رنجبر؛ مدیر حوزه علمیه کردستان در مدرسه خاتم الانبیاء (ص) سنندج برگزار گردید.

حجت الاسلام والمسلمین نادر رنجبر در این اجلاسیه ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت امام حسن عسکری علیه السلام و همچنین آغاز سال تحصیلی جدید، اظهار داشت: اساس کار ما در مدارس علمیه باید تربیت طلاب می باشد و این امر باید بر پایه محبت استوار باشد.

مدیر حوزه علمیه کردستان تصریح کرد: همانگونه که به فرزندان خود محبت داریم ‌و با خطاهایشان آنگونه رفتار می کنیم با طلاب نیز همان رفتارها را داشته باشیم.

این استاد حوزه علمیه خطاب به معاونین مدارس گفت: معاونین برای سال تحصیلی برنامه ریزی داشته باشند و لازمه برنامه ریزی شناخت نیازها و ضرورتهای طلاب باشد.

حجت الاسلام والمسلمین رنجبر در بخش پایانی سخنان خود توجه به ورزش و نشاط طلاب را امری ضروری بیان کرد و گفت: علاوه بر تامین نیازهای عاطفی طلاب باید به اهمیت ورزش در مدارس علمیه توجه ویژه ای شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha