یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ |۹ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 13, 2024
علی رزمجو

حوزه/ فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: نغمه‌هایی که توسط گروه موزیک سپاه نواخته می‌شود، حاوی پیام‌هایی از ایثار، جهاد و مقاومت است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بوشهر، سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر شامگاه شنبه در جمع فعالان سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با تقدیر از گروه موزیک سپاه استان، اظهار داشت: شما با نواختن قطعات هنری و مذهبی، نه تنها به مراسم روح تازه‌ای می‌بخشید، بلکه در ایجاد لحظاتی سرشار از معنویت و حس همبستگی در جامعه نقش پررنگی دارید.

وی با بیان اینکه موسیقی همیشه ابزاری مؤثر در انتقال پیام‌های فرهنگی و دینی بوده است،افزود: گروه موزیک سپاه با اجرای نغمه‌های دلنشین و حماسی، پیام‌های انقلاب، ایثار و مقاومت را به بهترین نحو به دل‌ها منتقل می‌کند.

رزمجو با تاکید بر اینکه صدای نوای شما نمادی از زنده بودن روح انقلاب و معنویت در جامعه ما است، گفت: گروه موزیک با نواختن سرودهای انقلابی و مذهبی، نقش مهمی در تقویت روحیه معنوی و انقلابی مردم ایفا می‌کند.

وی تاکید کرد: اجرای شما در هر مراسم، فضا را سرشار از حس مقاومت و پایداری می‌کند و شرکت‌کنندگان را به گذشته پرافتخار انقلاب و دفاع مقدس پیوند می‌دهد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: نغمه‌هایی که توسط گروه موزیک سپاه نواخته می‌شود، حاوی پیام‌هایی از ایثار، جهاد و مقاومت است.

وی بیان کرد: شما با موسیقی خود دل‌ها را به جهاد و فداکاری فرا می‌خوانید و باعث زنده نگه داشتن این ارزش‌های والا در جامعه می‌شوید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha