یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ |۹ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 13, 2024
خلیلی

حوزه/ معاون اول قوه قضاییه در جریان سفر به گلستان با نماینده ولی فقیه در استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از گرگان، معاون اول قوه قضاییه در سفر به گلستان با نماینده ولی فقیه در استان دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی، معاون اول قضاییه در این دیدار با اشاره به مدت حضور خود در کسوت مدیریت دادگستری استان گفت: امنیت و وحدت استان به واسطه حضور آیت الله نورمفیدی است که توانسته‌اند محور وحدت در استان باشند.

وی افزود: تعامل و هماهنگی موجود در استان بستر را برای توسعه و امنیت فراهم کرده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین خلیلی افزود: خوشبختانه در استان گلستان یکی از مدیران توانمند قوه قضاییه حضور دارد که با نگاه کلان به توسعه و عمران استان و معیشت مردم، موفق عمل کرده‌اند.

وی در ادامه سخنان خود با تاکید بر بومی گزینی قضات برای تامین کادر قضایی مورد نیاز استان‌ها گفت: حضور قضات آشنا با محیط و چالش‌های اجتماعی و مشکلات و آسیب‌های هر منطقه، فرایند رسیدگی به پرونده‌ها را بهبود می‌بخشد.

آیت الله نور مفیدی نماینده ولی فقیه نیز در این دیدار بار دیگر با قدردانی از تلاش‌های دادگستری استان، گفت: دادگستری استان در دوران حضور آقای آسیابی، هم در مسائل کلان استان و هم در مسائل مربوط به قوه قضاییه خوب عمل کرده است.

آیت الله نورمفیدی افزود: راه‌اندازی کارخانه‌های تعطیل، حل مشکل حقوقی پتروشیمی با ۹۰ هزار سهامدار، حل مشکل پاساژ زرین گرگان پیش از تشکیل پرونده و مسئله آشوراده از جمله اقدامات ارزشمند دادگستری استان‌است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha