چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ |۱۲ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 16, 2024
کد خبر: 1192475
۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۲
اسرائیل

حوزه/ صهیون کوهی است در فلسطین و در تورات تحریف شده خطاب به قوم یهود آمده است: «شما پس از درنگی که در این کوه دارید سرازیر شوید به سوی سرزمین‌هایی که در اطراف این کوه است و آن سرزمین‌ها را از آن خود سازید که به شما وعده داده شده است» و به همین مناسبت به آنها صهیونیسم گفته شده است. 

خبرگزاری حوزه | صهیون کوهی است در فلسطین و در تورات تحریف شده خطاب به قوم یهود آمده است: «شما پس از درنگی که در این کوه دارید سرازیر شوید به سوی سرزمین‌هایی که در اطراف این کوه است و آن سرزمین‌ها را از آن خود سازید که به شما وعده داده شده است» و به همین مناسبت به آنها صهیونیسم گفته شده است.

صهیونیست‌ها تنها نقشه استیلا و سیطره بر مسلمان‌ها را ندارند بلکه یهودی‌های مستضعف و غیر صهیونیسم نیز همیشه قربانی خیانت‌ها و برتری‌جویی‌های صهیونیست‌ها بوده و هستند.

در دوران حاکمیت هیتلر، سران صهیونیسم از نزدیک با هیتلر و آدلف ‌اتو آیشمن مسئول اداره امور یهودیان در اداره اصلی امنیت رایش، وابسته به حزب نازی، همکاری تنگاتنگی برای کوبیدن و از بین بردن یهودی‌ها داشتند و با آیشمن قرار گذاشتند چهل هزار یهودی فقیر مفلوک را از اطراف و اکناف آلمان گرد آورده، به او تسلیم کنند و در برابر او به سران صهیونیسم اجازه دهد که همراه با دیگر صهیونیست‌ها از آلمان خارج شوند.

در رأس این جنایت حییم وایزمن بود که بعدها نخستین نخست‌وزیر فلسطین اشغالی شد.

صهیونسیت‌ها چون روحیه فتنه‌گری، آتش‌افروزی و سلطه‌جویی دارند، همیشه آلت دست قدرت‌های بزرگ بوده‌اند و بسیاری از جنایات ابرقدرت‌های جهانخوار به دست صهیونیست‌ها پیاده شده است.

نمونه این آلت دست شدن را در مورد فلسطین می‌بینیم.


فصلنامه ۱۵ خرداد، شماره ۷۸ و ۷۷، ص ۳۹- ۴۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha