یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ |۹ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 13, 2024
استاندار سابق فارس

حوزه/ استاندار سابق فارس با تصریح بر اینکه طی سه سال گذشته ۶ هزار و ۴۰۰ طرح در فارس به بهره برداری رسیده است، گفت: ارزش مالی این طرح ها بالغ بر ۱۵۴ هزار میلیارد تومان براورد شده البته بیش از ۴۰۰ روستا در فارس از تنش آبی خارج شده و ۲ سد در استان فارس نیز آماده آبگیری است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، محمدهادی ایمانیه پیش از ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه استاندار فارس تلاش برای توسعه کشور ایران و فارس را یکی از موارد مهم و حائز اهمیت برشمرد و اظهار کرد: تمامی مدیران و آحاد مردم فارس باید در کنار امیری استاندار جدید فارس قرار گرفته و برای توسعه ایران و استان فارس تلاش کنند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: همان گونه که رهبری اشاره فرمودند باید به دولت چهاردهم کمک کنید این موضوع فصل الخطاب بوده و ما نیز برای این موضوع تلاش خواهیم کرد البته نباید از نقش همدلی تمامی دستگاه های اجرایی، نظامی، انتظامی و امنیتی چشم پوشی کرد همانگونه که نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز نقش ویژه ای در این همدلی داشتند.

استاندار سابق فارس به برگزاری چهار انتخابات طی سه سال، کسب رتبه برتر در کارگروه نظم عمومی، ایجا قرارگاه اجتماعی، رتبه اول ساماندهی کودکان کار، ثابت ماندن رشد جمعیت، کارگروه ساماندهی اتباع بیگانه، کاهش ساعت کاری برای بانوان و کسب رتبه اول در ۹ شاخص اقتصادی را بخشی از دستاوردهایی دانست که طی سه سال در استان فارس به دست آمده است.

وی با بیان اینکه نرخ بیکاری در استان فارس به کمترین میزان خود رسیده است، عنوان کرد: ۲۰۱ تفاهم نامه سرمایه‌گذاری طی دولت سیزدهم در فارس، افزایش صادرات در فارس، انتقال ۲ کارخانه بزرگ شیراز به خارج از شهر بخشی از دستاوردهای فارس در حوزه اقتصادی است.

ایمانیه ظرفیت های گردشگری را مورد توجه قرار داد و یادآور شد: رتبه برتر فارس طی سه سال گذشته در ساماندهی ستاد سفر و اربعین، ساماندهی عشایر و ایجاد نوروزگاه، تصویب منطقه آزاد گردشگری در شهرستان سپیدان و جذب ۵۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری از طریق پنجره واحد گردشگری از دیگر توانمندی های استان بوده که محقق شده است.

وی همچنین در ادامه با تصریح بر اینکه طی سه سال گذشته ۶ هزار و ۴۰۰ طرح در فارس به بهره برداری رسیده است، مطرح کرد: ارزش مالی این طرح ها بالغ بر ۱۵۴ هزار میلیارد تومان براورد شده البته بیش از ۴۰۰ روستا در فارس از تنش آبی خارج شده و ۲ سد در استان فارس نیز آماده آبگیری است.

استاندار سابق فارس اضافه کرد: طی سه ماهه گذشته ۳۰ درصد تلفات جاده ای استان فارس کاهش یافته و طی سه سال گذشته بیش از ۲۵۰ کیلومتر آزادراه افتتاح شده و بیش از ۶۰۰ کیلومتر آزادراه نیز در حال ساخت است.او عنوان کرد: خط دوم انتقال آب از سد درودزن و بهره برداری از ۶ قطعه آزادراه شیراز- اصفهان از دیگر طرح های توسعه‌محور استان فارس است البته خط راه آهن و آزادراه شیراز- بوشهر نیز اگر به بهره برداری برسد استان فارس به عنوان چهارراه ارتباطی کشور معرفی خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha