یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ |۹ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 13, 2024
سید محمد سعیدی

حوزه/ امام جمعه قم با بیان اینکه بیمه سلامت باید تلاش کند در کنار سلامت جسم افراد تحت پوشش، به‌سلامت نفس آن‌ها نیز توجه داشته باشد، گفت: شهدا خون خود را برای سلامت روح و جسم مردم فدا نمودند؛ بنابراین خدمت در حوزه سلامت باید رنگ و بوی عبادی داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار مدیرکل و اعضای هیئت‌مدیره بیمه سلامت استان قم که پیش از ظهر امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، اظهار داشت: هجرت بانوی کرامت یک هجرت تاریخ‌ساز، حساب شده و در قالب یک مأموریت و تکلیف بود و تقدیر الهی این‌گونه رقم خورد که حضرت در قم ماندگار شوند.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت افزود: شهر مقدس قم در نگاه اهل‌بیت (ع) جایگاه ویژه‌ای دارد به همین خاطر مسئولیت و خدمت‌رسانی در این شهر هم باید با دید وسیع‌تر باشد.

امام‌جمعه قم خاطرنشان کرد: مرور و تبیین آثار و برکات ورود بانوی کرامت به قم و میلاد و شهادت حضرت بسیار مهم است و کسانی که در این شهر مقدس مسئولیت دارند باید نگاهشان در خدمت‌رسانی جامع و کامل باشد.

آیت الله سعیدی یادآور شد: بیمه سلامت باید تلاش کند در کنار سلامت جسم افراد تحت پوشش، به‌سلامت نفس آن‌ها نیز توجه داشته باشد چراکه وقتی افراد تحت پوشش مشاهده کنند مسئولین دغدغه سلامت آن‌ها را دارند اعتمادشان نسبت به اسلام و اهل‌بیت (ع) و انقلاب بیشتر خواهد شد.

وی افزود: شهدای اسلام خون خود را برای سلامت اسلام و امت اسلام و سلامت دین و جسم مردم فدا نمودند به همین خاطر خدمت در حوزه سلامت باید رنگ و بوی عبادی داشته باشد.

در ابتدای این دیدار عباس فتحی، مدیرکل بیمه سلامت استان قم ضمن ارائه گزارشی از خدمات صورت‌گرفته در استان قم گفت: بیش از ۶۰۰ هزار نفر در استان قم تحت پوشش بیمه سلامت هستند و بیش از ۸۰ درصد افراد تحت پوشش به‌صورت رایگان بیمه شده‌اند و حق بیمه آن‌ها از سوی دولت پرداخت می‌شود.

وی افزود: برای بیماران صعب‌العلاج و بیماران خاص بسته‌های خدماتی خاصی تعریف شده است و خدمات ناباروری و جوانی جمعیت و همچنین درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال به‌صورت مستمر در حال انجام است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha