سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ |۱۱ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 15, 2024
استعدادهای برتر مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران

حوزه/ نتایج پنجمین دوره پایش پویایی استعدادهای برتر مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران(پایش ۱۴۰۲: شامل بررسی شرایط پویایی استعدادهای برتر از مهر ماه سال ۱۴۰۱ تا شهریور ماه ۱۴۰۲) مشخص و در سامانه monh.ir بارگذاری شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، نتایج پنجمین دوره پایش پویایی استعدادهای برتر مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران (پایش ۱۴۰۲: شامل بررسی شرایط پویایی استعدادهای برتر از مهر ماه سال ۱۴۰۱ تا شهریور ماه ۱۴۰۲) مشخص و در سامانه monh.ir بارگذاری شد.

بر اساس این گزارش: در همین راستا توجه به نکات ذیل ضروری است:

۱. برای ملاحظه نتیجه پایش می‌بایست وارد درگاه شخصی سامانه monh از طریق لینک https://panel.monh.ir/login شوید.

۲. فایل "راهنمای ملاحظه و ثبت اعتراض به نتایج پایش" در ادامه اطلاع‌رسانی می‌گردد.

۳. لطفا پیش از طرح سوال، قوانین پایش و پویایی استعدادهای برتر (مورخ: ۱۶ آبان ۱۴۰۲)، لینک آفلاین وبینار توضیحاتی پیرامون بارگذاری موظفی‌ها (مورخ: ۲۵ آبان ۱۴۰۲) و لینک آفلاین وبینار آشنایی با شرایط پایش و پویایی (مورخ: ۲۳ مهر ۱۴۰۳) که سابقا از همین درگاه اطلاع‌رسانی شده را مشاهده فرمایید.

۴. ثبت اعتراض به نتایج پایش فقط یک بار امکان‌پذیر بوده و بعد از ثبت آن قابل ویرایش یا ثبت اعتراض مجدد نخواهد بود.

۵. اعتراض به نتایج فقط برای استعدادهای برتری فعال است که نتیجه پایش ایشان "تمدید مشروط حمایت"، "تعلیق حمایت" یا "قطع حمایت" باشد.

۶. باتوجه به توضیحات ذکر شده در وبینار اخیر، برای تسریع پاسخ و صرفه‌جویی در زمان، تأکید می‌گردد: در سامانه مربوطه اعتراض به قوانین پایش پویایی که سابقا از همین درگاه اطلاع‌رسانی شده صورت نگیرد و تنها اعتراضاتی ثبت شوند که منجر به تغییر نتیجه باشد برای مثال، طلبه محترمی اشتغال به تحصیل دارد اما قطع حمایت ایشان(با توجه به توضیحات ثبت شده در سامانه) به دلیل "عدم اشتغال به تحصیل حوزوی" باشد.

۷. فرصت ثبت اعتراض حداکثر تا دوشنبه مورخ ۳۰ مهر ۱۴۰۳ است و بعد از آن امکان ثبت اعتراض وجود ندارد.

۸. زمان انجام و بارگذاری موظفی‌ها این پایش (پنجمین دوره پایش - پایش۱۴۰۲) برای استعدادهای برتری که مشروط به انجام آنها شدند، حداکثر تا ۳۰ آذر ۱۴۰۳ خواهد بود.

۹. طلابی که در زمان مقرر موظفی‌های خویش را انجام نداده یا به درستی ثبت نکردند، می بایست در فرصت باقیمانده موظفی‌ها را انجام دهند(در حقیقت عدم سخت‌گیری نسبت به زمان انجام موظفی‌ها که می‌بایست در مهر ماه ۱۴۰۱ لغایت شهریورماه ۱۴۰۲ انجام می‌شد؛ فقط در همین پایش ارفاق شده است) و مستندات خویش در سامانه monh را بارگذاری یا ثبت آن‌ها را اصلاح نمایند. بدیهی است فعالیت‌های بارگذاری شده به عنوان موظفی‌های پایش ۱۴۰۲، برای موظفی‌های پایش بعدی (ششمین دوره پایش - پایش۱۴۰۳) قابل ارائه نخواهند بود و می بایست فعالیت‌های جدید انجام و بارگذاری شوند.

۱۰. زمان بارگذاری موظفی‌های ششمین دوره پایش (پایش ۱۴۰۳) متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha