سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ |۱۱ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 15, 2024
سیرجان

حوزه/ دبیرکل نهاد کتابخانه‌های شهرستان در سفر یک روزه خود به منظور بازدید از زیرساخت‌های کتابخانه‌ای سیرجان، با امام جمعه محترم نیز دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمان، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های شهرستان در سفر یک روزه خود به منظور بازدید از زیرساخت‌های کتابخانه‌ای سیرجان، با امام جمعه محترم نیز دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مسلمی‌زاده در این دیدار با اشاره به اینکه در حوزه مدیریت کتابخانه‌ها و ترویج فرهنگ کتابخوانی در سیرجان فعالیت‌های چشمگیری انجام شده اظهار داشت: در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی، اگر مقدور باشد؛ باید فرهیختگان و ادیبان سیرجانی را به نسل جدید شناساند چرا که سیرجان در این زمینه شخصیت‌های برجسته بسیاری چون مرحوم باستانی پاریزی، مرحوم صفارزاده و... دارد که اکثر مردم با آن‌ها آشنایی ندارند و به منظور شناسایی این افراد می‌توان مجموعه‌ای از نوشته‌های این شخصیت‌ها تهیه کرد و در اختیار علاقمندان قرار داد.

وی افزود: ظرفیت بسیار خوبی در شهرستان سیرجان وجود دارد که می‌تواند این شهر را به عنوان یک پایلوت برای شناسایی شخصیت‌های مطرح در حوزه فرهنگ به ویژه امر کتابخوانی تبدیل نماید. سیرجان به این ارتقاء نیاز دارد؛ ظرفیت و پتانسیل آن هم موجود است و امید است مسئولان در این حوزه وارد عمل شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha