سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ |۱۱ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 15, 2024
ماموستا عبدالرحمن مرادی ، امام‌ جمعه اهل‌ سنت کرمانشاه

حوزه/ ماموستا مرادی، گفت: حکام اسلامی که در این مقطع سکوت کرده اند، ننگ بلاد اسلامی، دشمن جبهه مقاومت بوده و از صهیونیست ها حمایت می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کرمانشاه، ماموستا عبدالرحمن مرادی، امام‌ جمعه اهل‌ سنت کرمانشاه، دوشنبه شب، در کنگره بین المللی امت مقاومت، با حضور چهره های ملی و بین المللی مقاومت در کرمانشاه اظهار داشت: الان دیگر بحث شیعه و سنی مطرح نیست، بلکه باید به‌ عنوان امت واحدی در کنار هم باشیم.

امام‌جمعه اهل‌ سنت کرمانشاه با بیان اینکه دشمن اکنون به مناطق ما نفوذ کرده و می‌خواهد به اهداف خود برسد، گفت: شیعه و سنی برای همیشه پشتیبان جبهه مقاومت و گوش‌ به‌ فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی عنوان کرد: اسرائیل ۷۰ سال است برای حاکمیت از نیل تا فرات می‌جنگد، باید بیدار شویم این جنگ تنها با غزه، فلسطین و لبنان نیست، جنگ عقیده است اگر متعهد باشیم قطعاً از رژیم غاصب کاری برنمی‌آید.

ماموستا مرادی با بیان اینکه جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی برای امت اسلامی، ضدانسانی و هم ضد اسلامی است، گفت: امت اسلامی اگر در برابر جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی متحد باشند ،این جنایت‌کار را از خاک فلسطین خارج خواهند کرد.

این روحانی اهل سنت با اشاره به اینکه افتخارات عملیات وعده صادق ۲ و بعد از آن جمعه نصر را می توان جبهه فتح برشمرد، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی با اقتدار بعد از عملیات وعده صادق ۲ در نماز جمعه حاضر شدند و همه جهان اسلام، مظلومان و مستکبران گوش‌ به‌ زنگ بودند که پیام رهبر انقلاب برای جهانیان چیست؟

ماموستا مرادی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در ابتدا همه را به تقوا دعوت کردند، اگر سرمایه‌های ملی و انسانی و همچنین فکر و اندیشه امت اسلامی با هم باشد، صهیونیست نمی‌تواند جولان دهد.

وی ضمن تأکید بر اینکه اگر دست واحد شویم، ابرقدرت‌ها نمی‌توانند در برابر امت اسلامی بایستند، اظهار کرد: اگر سران کشورهای اسلامی با هم و دلسوز باشند و به این اتفاق‌ نظر برسند که جنگ با اسلام است، قدرت را از ظالم می‌گیرند.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، دشمن اگر خیالش از یک کشور راحت شود به سراغ کشورهای دیگر می‌رود، امت اسلامی باید بیدار شوند. رهبر انقلاب همه را به وحدت دعوت کرد و اینکه در کنار جبهه مقاومت باشیم.

ماموستا مرادی تصریح کرد: کسانی که سکوت را در این مقطع زمانی اختیار کرده اند، دشمن جبهه مقاومت هستند، این برای بلاد اسلامی ننگ است که حکام اسلامی را در خود دارد که علاوه بر سکوت؛ از صهیونیست حمایت می‌کنند.

وی متذکر شد: کاری از گنبد آهنین اسرائیل برنمی‌آید، جهان اقتدار موشک‌های جمهوری اسلامی ایران را در حمایت از غزه، فلسطین و لبنان دید.

همایش بین‌المللی «امت مقاومت» در چهار محور دیپلماسی مقاومت، اصل مقاومت در قرآن، حکمرانی مقاومت و جنبش مقاومت در کشورهای اسلامی در حال برگزاری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha