سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ |۱۱ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 15, 2024
امین شری - لبنان

حوزه/ امین شری، تأکید کرد که اسرائیل به تلاش‌های خود برای ارعاب شهروندان در بیروت و کسروان ادامه می‌دهد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، امین شری، عضو فراکسیون "وفاداری به مقاومت" و نماینده مجلس لبنان، تأکید کرد که اسرائیل به تلاش‌های خود برای ارعاب شهروندان در بیروت و کسروان ادامه می‌دهد و در رادیو اسپوتنیک اشاره کرد که حمله به "أیتو – زغرتا" در این زمینه انجام می‌شود.

وی افزود: هیچ یک از نیرو های حزب الله در مناطق غیرنظامی هدف قرار گرفته نیستند، زیرا مکان طبیعی مجاهدین در جبهه جنوبی است.

عضو فراکسیون مقاومت بیان داشت: سکوت جامعه بین‌المللی در قبال حملات اسرائیل غیرقابل درک است و دشمن جنایتکار غیرنظامیان را قبل از جنگجویان هدف قرار می‌دهد و از روش کشتار، از جمله هدف قرار دادن امدادگران و مراکز دفاع غیرنظامی اقدام می‌کند.

شری ادامه داد: ارتش رژیم اسرائیل از سال ۱۹۴۸ از ماشین کشتار برای تحت سلطه خود درآوردن غیرنظامیان استفاده می کند، اما ملّت لبنان مانند دهه ۱۹۴۰ و ۲۰۰۶ ثابت قدم هستند و اسرائیل موفق به شکستن عزم آنها نخواهد شد.

وی تصریح کرد: مقاومت، فقط پایگاه های نظامی را هدف قرار می دهد در حالی که اسرائیل غیرنظامیان را هدف قرار می دهد.

عضو فراکسیون مقاومت با اشاره به عدم اجرای کنوانسیون های بین المللی، گفت: حمایت آمریکا از اسرائیل دلیل عدم بازدارندگی ارتش رژیم اسرائیل است و آنچه اسرائیلی‌ها انجام می‌دهند تحت پوشش آشکار آمریکا انجام می‌شود.

امین شری با بیان اینکه آمریکا به دنبال این است که یک یا دو هفته به دشمن فرصت دهد تا به اهداف خود برسد، تاکید کرد: در کشور ما به هیچ هدفی نخواهد رسید.

وی در پایان گفت: این میدان است که راه حل نهایی را تعیین می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha