پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ |۱۳ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 17, 2024
4

حوزه/ نماینده ولی فقیه در مازندران تصریح کرد: واقعیت آن است که امروز دوست و دشمن به تدبیر، حکمت و اقتدار رهبر معظم انقلاب اذعان دارند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ساری، حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر محمدی لائینی طی سخنانی در دومین یادواره شهدای روستا و شهدای خدمت با بیان این که ما باید قدردان انقلاب اسلامی و رهبر حکیم و با درایت و شجاع آن باشیم، اظهار داشت: همه جامعه‌شناسان و بزرگان و از جمله سردار شهید سلیمانی بر این تاکید داشتند که اگر یک جامعه رهبری حکیم و بیدار و مردمی شایسته و وفادار داشته باشد این جامعه به سوی سعادت و تعالی حرکت می‌کند.

وی افزود: در دوران امیرالمؤمنین علی(ع) مردم کوفه وفادار نبودند و آن لکه ننگ برای همیشه در طول تاریخ باقی ماند، امیر خوب بود اما مردم شایسته‌ای نداشت، امیری بهتر از حضرت علی (ع) در کره زمین نبوده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به آموزه های ناب دینی و قرآنی گفت: هم باید مولایی خوب و هم مردمی وفادار داشته باشیم، خداوند این نعمت را به ما داده است، نامه‌ای از دختر شهید سلیمانی اخیراً در فضای مجازی نقل شده که به تاکید پدرش عامل پیشرفت هر جامعه رهبر و مردم خوب دانسته که خدا این نعمات را به ما داده است.

وی خاطرنشان کرد: نه تنها دوستان بلکه دشمنان نیز اذعان دارند که امام خامنه‌ای بهترین در پاکی، تقوا، زندگی زاهدانه، علم و …است و ما اگر ولایتمدار خوبی برای ایشان نباشیم در روز آخرت و در محضر خدای متعال باید پاسخگو باشیم.

وی یادآور شد: متأسفانه برخی‌ در داخل کشور نگاهشان به مردم نیست بلکه به خارج است‌ و عده ای نیز مرعوب دشمن هستند که همه این ها آفات حکمرانی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha