پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ |۱۳ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 17, 2024
الشيخ علي الصددي

حوزه/ علمای بحرین دستگیری شیخ علی الصددی امام جمعه شهرک الدراز را محکوم کردند و خواستار آزادی فوری وی شدند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، علمای بحرین بازداشت حجت الاسلام و المسلمین شیخ علی الصددی امام جمعه شهرک الدراز بحرین را که تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه و لبنان را محکوم کرده بود، محکوم کردند و خواستار آزادی فوری وی شدند.

علمای بحرین در بیانیه‌ای تأیید کردند که اقدامات اخیر رژیم و مقامات بحرین باعث تعجب و انزجار همگان شده است. سرکوب هر صدایی که تجاوز خونین رژیم صهیونیستی به امت اسلامی و جنگ همه جانبه علیه کشورهای مسلمان از غزه، فلسطین و لبنان را محکوم می کند، چه توجیهی برای مسئولان دارد؟

این بیانیه این اقدام را خیانت و سلب میهن‌پرستی از کسانی که با مسئله امّت، رهبران آن و مقاومت شجاعانه آن اعلام همبستگی کردند، توصیف کرد و از آن ابراز تعجب کرد و گفت: این اقدام برای تغییر موازین و تبدیل معروف به منکر و منکر به منکر انجام گرفت.

علمای بحرین بیان داشتند: ملّت بحرین اعم از سنی و شیعه نمی توانند وفاداری خود را به دشمن صهیونیستی بپذیرند و با امّت و دین و علما و رهبران خود دشمنی کنند.

علمای بحرین تصریح کردند: ما این اقدامات بی‌ملاحظه را محکوم می‌کنیم و در مورد عواقب آن هشدار می‌دهیم و خواستار توقف فوری این رویکرد هستیم و نسبت به آینده‌ای تاریک در پیش رو هشدار می‌دهیم.

این بیانیه به توقف فوری هدف قرار دادن علمای برجسته در پشت پرده این رویکرد خطرناک و آزادی فوری شخصیت بزرگ علمی و میهن پرست شیخ علی الصددی، امام بزرگترین نماز جمعه شیعیان بحرین دعوت کرد.

علمای بحرین این بازداشت ناعادلانه شیخ علی الصددی و این جسارت به دین خدا و تجاوز به نماز جمعه و خانه خدا با حمله به نمازگزاران و جلوگیری از نماز و مقابله با سخنرانی امام مسجدی که تا ابد حامی حقیقت و فلسطین بوده و خواهد ماند را با شدیدترین کلمات محکوم کردند.

علمای بحرین در این بیانیه از مردم مسلمانی که نسبت به دین، ملت و علمای خود غیرت دارند، خواستند که در روز جمعه در حمایت از دین و فلسطین موضع خود را اعلام کنند و پس از نماز جمعه یا ظهر از مساجد مختلف بحرین خارج شوند و در حمایت از مسئله مسلمانان در لبنان و فلسطین متحد شوند و رویکرد نظام سلطه در سرکوب هر صدایی که در همبستگی با این مسئله بلند می شود را محکوم و رد کنند و با علمایی که نسبت به دین اسلام، امت، سرزمین و سرنوشت آن غیرت دارند، اعلام همبستگی نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha