شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ |۱۵ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 19, 2024
1

حوزه/ فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بندرانزلی بر لزوم معرفی هنرمندانه الگوهای موفق بسیج در سطح جامعه تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از رشت، سرهنگ پاسدار حمید جانباز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری نمایشگاه اسوه با حضور ۱۲ پایگاه بسیج در این شهرستان ابراز داشت: جشنواره سراسری اسوه در راستای تحقق سند اعتلای بسیج و کشف استعدادها و معرفی الگوهای موفق به سایر رده‌ها، طی یک روز در بندرانزلی برگزار شد.

وی با اشاره به این که این نمایشگاه با عنوان توانمند نیروهای مسلح و بسیج بندرانزلی تفکر و روحیه‌ی جهادی بسیج به معرض نمایش گذاشت، افزود: الگوهای موفق بسیج باید هنرمندانه معرفی شوند.

فرمانده سپاه ناحیه بندرانزلی همچنین با تاکید بر اینکه بروز خلاقیت‌ها و ایده‌های نو در سطح پایگاه‌های بسیج متناسب با مأموریت‌ها و شرایط زمانی رخ می‌دهد، اظهار داشت: هدف بر این است تا فرماندهان و اعضای شورای سایر پایگاه‌ها برای کسب تجربه از الگوهای موفقی که در سطح استان است درس بگیرند و در پایگاه خودشان پیاده کنند.

وی افزود: در این نمایشگاه پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان بندرانزلی، عملکردشان در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و صنایع دستی را به نمایش گذاشتند.

جانباز در خاتمه با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی گفت: ایستادگی کشورهای مظلوم در برابر ظلم و استکبار جهانی زیر سایه الگو گیری از انقلاب اسلامی ایران است، چرا که در دوران دفاع مقدس صدای اسلام خواهی مردم ایران به گوش دنیا رسید، با این کار ملت‌های مظلوم دنیا با الگو گیری از ایران اسلامی به این نتیجه رسیدند که می‌توانند در برابر ظلم ایستادگی کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha