شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ |۱۵ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 19, 2024
عارف

حوزه/ معاون اول رئیس جمهور در پیام تسلیت برای شهادت رئیس جنبش حماس، نوشت: شهید السنوار در این مسیر مقدس، اسارت کشید، شکنجه شد و در نهایت، در حالی که گرد پیری بر چهره او نشسته بود، مردانه ایستاد و به شهادت رسید.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، محمد رضا عارف، معاون اول رئیس جمهور، در پیامی با تسلیت گفتن شهادت یحیی السنوار، نوشت: خون به‌ناحق ریخته شده مظلومان، مسیر آزادی قدس شریف، به‌ویژه این بزرگمرد نستوه و مقاوم، باعث نابودی رژیم اشغالگر خواهد شد.

معاون اول رئیس جمهور تصریح کرد: شهید السنوار در این مسیر مقدس، اسارت کشید، شکنجه شد و در نهایت، در حالی که گرد پیری بر چهره او نشسته بود، مردانه ایستاد و به شهادت رسید.
عارف ادامه داد: نام السنوار به دفتر سترگ قهرمانان و شهیدان والامقام و اسطوره‌ای امت اسلامی، همچون شیخ احمد یاسین، عبدالعزیز رنتیسی، قاسم سلیمانی، اسماعیل هنیه و سید حسن نصرالله که همه هستی خود را برای زنده نگاه‌ داشتن مسیر مقاومت و مجاهدت برای پایان دادن به اشغالگری و تحقق حق قانونی و مشروع تعیین سرنوشت و حق بنیادین حیات با کرامت فدا کردند، اضافه شد.
معاون اول رئیس جمهور اضافه کرد: بدون تردید با حذف جسمانی مجاهدان راه عزت و کرامت انسانی، نه تنها خللی به مکتب و مسیر مقاومت وارد نخواهد شد، بلکه شهادت شرافتمندانه آنان، تأکید مؤکدی بر حقانیت راه آنان و الهام‌بخش رهروان و مجاهدان راه عزت و آزادی خواهد بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha