یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ |۱۶ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 20, 2024
ادیانی

حوزه/ رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور در پی شهادت یحیی سنوار در پیامی تاکید داشت: این مجاهد بزرگ از ابتدای زندگی خود در آوارگی و اسارت حاصل از جنایات رژیم جعلی صهیونیستی بزرگ شد و تا آخرین لحظه زندگی شرافتمندانه اش، با این غده سرطانی جنگید و جاودانه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور در پی شهادت مجاهد و چهره درخشان مقاومت شهید یحیی سنوار پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الَّذِینَ یُقاتِلُونَ فِی سَبِیلِهِ صَفًّا کَأَنَّهُمْ بُنْیانٌ مَرْصُوصٌ

جنایات رژیم سفاک و سگ هار آمریکا در منطقه، در به شهادت رساندن چهره‌ی‌ درخشان مقاومت شهید والامقام «یحیی سنوار» که خواب از چشمان رژیم جعلی صهیونیست ربوده بود، اوج درماندگی و عجز آنان را نشان می دهد، او به گواهی امام مسلمین، با شجاعت و تدبیر در هفتم اکتبر، ضربه ای به رژیم غاصب صهیونیستی وارد کرد، که هنوز در باتلاق آن دست و پا می زنند و راه خلاصی ندارند.

این شهید والامقام در آوارگی به دنیا آمد، در زندان‌های سخت و طولانی رژیم صهیونیستی شکنجه شد و مقاومت را آموخت، و در نهایت در حالی که گرد پیری بر چهره اش نشسته بود، مردانه ایستاد و به شهادت رسید، او جانانه جنگید و حتی در آخرین صحنه مقاومت مظلومانه‌اش از میان آتش و خون درس مقاومت و آزادگی داد، به راستی سیره زندگی این مجاهد بزرگ، افزون بر چگونه زیستن، چگونه مردن را نیز به بشریت آموخت.

اینجانب شهادت این مجاهد خستگی ناپذیر را به محضر امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و همه آزادگان جهان و دلبستگان جهاد فی‌سبیل‌اللّه، تبریک و فقدانش را تسلیت می‌گویم و سربلندی امت اسلامی و پیروزی مجاهدان جبهه مقاومت را از خداوند متعال مسئلت دارم و یقین دارم همانگونه که رهبر عزیزتر از جانمان فرمودند، باذن اللّه حماس زنده است و زنده خواهد ماند.(بتوفیق من اللّه و عونه)

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

سید علیرضا ادیانی

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha