دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ |۱۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 21, 2024
صفایی بوشهری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری گفت: سند توسعه گمرکات و بنادر استان بوشهر با استانداردهای بین‌المللی نوشته شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر شامگاه یکشنبه در دیدار با مدیرکل گمرکات استان بوشهر، اظهار داشت: استان بوشهر در عرصه زیرساختی مانند بنادر، ترمینال‌ها، انبارها و سردخانه‌ها که در صادرات و واردات تاثیرگذار است، مشکلات زیادی دارد.

وی با تاکید بر توسعه زیرساخت‌ها و سخت‌افزارها با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و دولتی، افزود: در یک برنامه‌ریزی ۴ تا ۵ ساله تمام زیرساخت‌های گمرکی و بنادر در استان ایجاد شود.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با بیان اینکه در استان بوشهر کارهایی انجام شده اما زیرساخت‌ها ضعیف است، ابراز کرد: تغییراتی که انجام شده در یک جغرافیای محدود است و با حجم صادرات و واردات همخوانی ندارد.

وی خاطرنشان کرد: باید در یک برنامه مثلا ۱۰ ساله با افق ۵۰ ساله به استان اول کشور در حوزه زیرساختی تبدیل شویم که اگر این مهم محقق شود، حجم صادرات و واردات در استان چندین برابر خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بیان کرد: سند توسعه گمرکات و بنادر استان بوشهر در افق ۱۴۱۰ با استانداردهای بین‌المللی نوشته شود.

وی با تا کید بر اینکه هر چقدر کار کنیم اما زیرساخت وجود نداشته باشیم به نتیجه مطلوب نمی رسیم، اظهار کرد: زیرساخت‌ها بر اساس استانداردهای بین المللی ایجاد شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha