شنبه ۵ آبان ۱۴۰۳ |۲۲ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 26, 2024
مقاومت

حوزه/ همان‌گونه که در دوران هشت سال دفاع مقدس مردم قزوین همچون سایر استان‌ها سهم بسزایی در دلاورمردی‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان میهن اسلامی داشتند، اکنون نیز با کمک به جبهه مقاومت بار دیگر نشان دادند که عرصه‌های مختلف خیرخواهی، نوع دوستی و ایثار در صحنه هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از قزوین، خانم فاطمه رخ افروز از کنشگران فعال مسجدی شهر قزوین طی یک سال گذشته به همراه خانواده و جمعی از همسایگان خود اقدامات ارزشمند و تأثیرگذاری را برای حمایت از جبهه مقاومت انجام داده و نشان دادند باید همواره از جبهه مقاومت و مردم مظلوم فلسطین و غزه دفاع کرده و این حرکت را به عنوان آرمان و ارزش در بین تمام افراد اشاعه داد.

خانم رخ افروز به همراه دوستانش در زمینه‌های مختلف حمایت از محور مقاومت فعالیت داشته‌اند، از جمله تأثیرگذارترین اقدامات‌شان می‌توان به پویش دل بافته‌ها اشاره کرد که با تهیه کلاف و میل بافتنی از بانوان و دختران محله می‌خواهند برای کمک به جبهه مقاومت شال‌گردن و کلاه ببافند و ضمن انجام این پویش بستری برای آگاهی بخشی به مردم محله نسبت به شرایط کنونی غزه و لبنان فراهم شده و آن‌ها را به کنشگری در این عرصه دعوت می‌کنند.

گفت‌وگوی چهره به چهره با جوانان و کافه گردی یکی دیگر از کارهایی که است که با جدیت دنبال می‌شود، گروهی خانم رخ افروز برای این کار گرد هم جمع کرده، منتظر نمی‌مانند که جوانان به مسجد مراجعه کنند تا پاسخ به شبهات آن‌ها را بدهند بلکه خودشان به سراغ جوانان رفته و با آنان طرح بحث می‌کنند.

همچنین نشست‌های تبیینی به طور ویژه برای محلات تدارک دیده شده و به صورت هفتگی نیز در مؤسسه‌ها و حسینیه‌های مختلف برگزار می‌شود، این نشست‌ها شامل پرسش و پاسخ و گفت‌وگو پیرامون شبهات مطرح شده، صورت می‌گیرد و تعداد مخاطبان آن بعضا به ۱۵۰ نفر نیز می‌رسد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha