شنبه ۵ آبان ۱۴۰۳ |۲۲ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 26, 2024
مراسم تشییع شهیده کرباسی در حرم رضوی

حوزه/ مراسم وداع و بدرقه با پیکر شهیده معصومه کرباسی از شهدای محور مقاومت با حضور پرشور زائران و مجاوران حضرت رضا (ع) در رواق امام خمینی (ره) شامگاه چهارشنبه ۲ آبان ماه در حرم مطهر رضوی برگزار شد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد ، غروب دوم ابان ماه در حرم مطهر رضوی رواق امام خمینی (ره) حضور بانوان حال و هوای دیگری داشت .

برای میزبانی از مهمانی آماده شده بودند که در روزهای اخیر در بمباران رژیم صهیونیستی در بیروت کشور لبنان به شهادت رسیده بود .

معصومه کرباسی بانوی شیرازی که به همراه همسر لبنانی خود در این موشک باران رژیم غاصب به شهادت رسیده است .

شامگاه چهارشنبه دوم آبان ماه بسیاری از بانوان مشهدی با چفیه های لبنانی در صفوف نماز جماعت مغرب و عشا آماده شدند گلبرگ های قرمز ، پارچه ها و جانماز کوچک برای تبرک به پیکره شهیده کنار گذاشته بود .

پس از نماز آیات قرآن کریم قرائت شد و بعد از زیارت امین الله مداح از حضور مهمان امام رضا (ع) در رواق امام خمینی (ره) خبر داد زائران و مجاوران حضرت رضا (ع) دختران و مادران چشم انتظار ،پدران و برادران جوانان حاضر در کنار خانواده های شهدا ، همچنین خانواده شهیده کرباسی برای آخرین وداع با بانوی شهید قیام کردند .

با لبیک یا حسین ، لبیک یا زهرا پیکر شهیده مقاومت در میان جمعیت بانوان قرار گرفت .

پس از اظهار ارادت پیروان ولایت و امامت در رواق امام خمینی (ره) زائر و مجاور ، انزجار خود را از جنایت های رژیم کودک کش اسرائیل با فریاد مرگ بر آمریکا ،مرگ بر اسرائیل اعلام کردند .

در ادامه حجت الاسلام علی علیزاده سخنران حرم مطهر رضوی و استاد حوزه با تفسیری از آیات قرآن کریم به اهمیت مجاهدت در راه خدا و مبارزه با ظلم پرداخت .

این مراسم در حالی ادامه یافت که تریبون های حرم مطهر رضوی بار دیگر خبر شهادت یکی دیگر از فرماندهان جبهه مقاومت ،حزب الله لبنان سید هاشم صفی الدین را اعلام کرد فریاد مرگ بر اسرائیل در صحن وسرای حرم رضوی پیچید .

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha