دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
امام جمعه گناوه

حوزه/ امام جمعه گناوه گفت: خدمات دولت الکترونیک و برگ سبز سند و قوانین الزام‌آور به جهت ثبت رسمی و سیستمی اسناد جلوی بسیاری از معاملات غیرمجاز و زمین‌خواری‌ها گرفته است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی امام جمعه گناوه صبح امروز در دیدار با مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر و تقدیر از رتبه مطلوب فعالیت های ثبتی آن اداره در سطح کشور، اظهار داشت: همه تصمیمات باید بر اساس اشراف کامل و کارشناسی دقیق در مناطق مختلف صورت گیرد.

وی افزود: خدمات دولت الکترونیک و برگ سبز سند و قوانین الزام‌آور به جهت ثبت رسمی و سیستمی اسناد فعالیت های خوب و قابل تقدیری است که با اجرای آن ها جلوی بسیاری از معاملات غیرمجاز و زمین‌خواری‌ها گرفته شده است.

حجت الاسلام رکنی حسینی خاطرنشان کرد: باید در حد توان و با توجه به قوانین و مقررات موضوعه نسبت به تسریع در امور مردم کمک شود و هرچه سریع‌تر برخی از اراضی بلاتکلیف و فاقد سند تعیین تکلیف شوند تا جلوی بسیاری از اختلافات و زمین خواری ها گرفته شود.

در این دیدار برخی از دغدغه‌ها و معضلات شهرستان از جمله اختلافات ملکی مردم با دولت، قانون جدید الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول، صدور اسناد رسمی برای موقوفات و مساجد و ... مطرح شد و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha