دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
زجاجی

حوزه/ نویسنده و پژوهشگرتاریخ اسلام گفت: چهره زیرنقاب استعمار و صهیونیسم بااین شهادت ها آشکار شد و یکی از اثراتش بیداری امت هاشده و دریچه ی سوال و علت خواهی برای ملت ها باز شد که چه عواملی باعث این همه جنایت شده و این بیداری هنر استقامت و شهادت است.

دکتر مجید زجاجی نویسنده و پژوهشگر تاریخ اسلام در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان ضمن محکوم کردن جنایت رژیم منحوس صهیونی در به شهادت رساندن سیدهاشم صفی الدین گفت: شهادت مجاهدبصیرسیدهاشم صفی الدین غمی را بر غمهای آزادیخواهان و مجاهدان مقاومت مضاعف کرد.

نویسنده و پژوهشگر تاریخ اسلام ضمن تسلیت شهادت سیدهاشم صفی الدین به حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری و امت حزب الله گفت: چهره زیرنقاب استعمار و صهیونیسم بااین شهادت ها آشکار شد و یکی از اثراتش بیداری امت هاشده و دریچه ی سوال و علت خواهی برای ملت ها باز شدکه چه عواملی باعث این همه جنایت شده و این بیداری هنر استقامت و شهادت است.

زجاجی تصریح کرد: دشمن از طریق رسانه و فضای مجازی در حال تلاش است ولی نمی تواند بفهمد که فشار و جنگ دیگر اثر ندارد،لذا هر قطره خونی که از شهیدبه زمین می رسدبنای ظلم را به هم می ریزد.

استادحوزه و دانشگاه با بیان اینکه تمام تحلیل گران منصف اذعان دارند این حرکت های ظالمان پایان تدبیرشان هست و زبونی آنها را ثابت می کند، به خواب هم دشمن نمی دید که پس از چند دهه مردم دنیا برعلیه شأن برخیزند و آنها را محکوم کنند و این بیداری یکی از بزرگترین دست آورد مقاومت می باشد.گفت: در هر شکل که دشمن اقدام کند شکست خورده است چون شکست دشمن نیاز به آمدن دوران آینده نیست تا اینکه منتظر دیدن شکست آنها باشیم بلکه شکست دشمن برحسب وعده ی الهی و فطرت پاک درگذشته و حال و آینده حقیقتی پایدار است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha