دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
تصاویر/ دیداررئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با آیت الله رجبی

حوزه/ عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه اقدام رژیم صهیونیستی برای حمله به ایران و پشتیبانی هر کشوری از اسرائیل جنایتکار بدون پاسخ نخواهد بود، تصریح کرد: جمهوری اسلامی در حال حاضر دست برتر را دارد مانند بستن تنگه‌ی هرمز و آمریکایی ها نیز می‌دانند کمترین خطا از سوی آنها به ضرر خودشان تمام می شود.

آیت‌الله محمود رجبی عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در مصاحبه با خبرگزاری حوزه گفت: رژیم صهیونیستی در حال حاضر به دلیل آشفتگی‌های داخلی و شکست‌های بیرونی آن اقتدار سابق را ندارد و با روش‌های مختلف به تقویت روحیه‌ی سربازان خود می پردازد و ترور فرماندهان و کشتار زنان و کودکان بی پناه دلیلی برای جبران شکست‌هایی است که رژیم صهیونیستی در جبهه‌های مختلف کسب کرده است.

پاسخ ایران به هر تهدیدی صحنه را دگرگون خواهد کرد

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر این که پاسخ ایران صحنه را دگرگون خواهد کرد و شکست جدیدی را متوجه آنها خواهد کرد، گفت: گفتار دولت آمریکا مبنی بر همراهی نکردن با اسرائیل برای حمله به ایران گویای این مطلب است که دشمنان جمهوری اسلامی در موضع ضعف قرار گرفته اند و برای کسب موضع اقتدار خود در حال دست و پا زدن هستند.

آیت‌الله رجبی با تأکید بر اینکه اقدام رژیم صهیونیستی برای حمله به ایران و پشتیبانی هر کشوری از اسرائیل جنایتکار بدون پاسخ نخواهد بود، ادامه داد: جمهوری اسلامی در حال حاضر دست برتر را دارد مانند بستن تنگه‌ی هرمز و آمریکایی ها نیز می‌دانند کمترین خطا از سوی آنها به ضرر خودشان تمام می شود.

سازش با رژیم صهیونیستی یعنی بیرون کشیدن جنایتکار از باتلاق

رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) ادامه داد: شعار رژیم صهیونیستی از نیل تا فرات است و سازش به معنای نجات رژیم صهیونیستی در حال احتضار است و تجربه های گذشته نیز نشان داده است که سازش افرادی مثل یاسر عرفات نتیجه‌ای نداشته است، به گونه‌ای که هیچ منفعتی به دست نیاوردند و تنها جایی که رژیم صهیونیستی از خواسته های نامشروع خود عقب نشینی کرد زمانی بود که حزب الله در مقابل آنها ایستاد.

وی در پایان گفت: سازش با رژیم صهیونیستی هیچ منفعتی را برای منطقه به دنبال ندارد و سازش باعث می‌شود این رژیم جنایتکار خود را از باتلاق بیرون بکشد و دیر یا زود جنایات خود را در دیگر کشورهای منطقه ادامه بدهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد مهدی اسلامی IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۵
    0 0
    باسمه تعالی با سلام و درود بر حضرت آیت الله جناب آقای رجبی وتشکر از آن بزرگوار . ما به عالم اسوه ایم در فعل و قول __ می دهیم پاسخ به هر کاری به حول __ نی عجولیم ونه ترسو بل فهیم __ بوده و هر چیز در جایش نهیم __ عادلان اینگونه رفتار می کنند __ عاقلند کی کار کفتار می کنند ؟__ دشمن ما چون نبرده بو ز فهم __ احمقانه می کند کارش به شهم __