دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
ش

حوزه/ عقبه تاریخ تشیع معلوم است حوزه علمیه قم، مراجع تقلید، علما و روحانیت شیعه این رژیم غاصب را به رسمیت نمی‌شناسند و تصرف این رژیم در سرزمین مسلمانان را ظالمانه و غاصبانه می دانند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله جواد مروی، استاد حوزه علمیه در درس خارج خود با اشاره به شهادت شهید مقاومت شهید مسیر فلسطین شهید سید صفی الدین و ضمن تسلیت آن به نیروهای مقاومت مخصوصا حزب‌الله، آن عالم را سید عالم مخلص و خادم عنوان کرد که به دست رژیم غاصب و جلاد صهیونیستی مظلومانه به شهادت رسید.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه در توصیه به روحانیون و طلاب افزود: در این حوادث نباید کسی تحت تاثیر جنگ روانی دشمن قرار گیرد. این روزها اوج شکست رژیم صهیونیستی را شاهد هستیم.

وی ادامه داد: امروز این رژیم به اصطلاح یکی از قویترین ارتش های دنیا را دارد، هدف مهمش در این مرحله این بود که از نحر لیتانی تا نزدیک بیروت را به تصرف در بیاورد، همه چیز برای او مهیا و آماده بود، حتی پنج لشکر را مجهز و پای کار آورد، ولی در عمل نتوانست کار خاصی انجام دهد و گرفتار شده است..

آیت الله مروی گفت: امروز همگان شاهد شکست مفتضحانه لشگرکشی این رژیم به جنوب لبنان هستند و در مقابل گروه مقاومت کوچک مانده اند و گرفتار شکست های پی در پی شده اند و الان وضعیت برای آنها در این منطقه مناسب نیست.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: این شکست درحالی است که حزب الله، فرماندهان اصلی را از دست داده و آنها با خیال این که بعد از این اتفاقات می توانند جنوب لبنان را تصرف کنند، با همه تجهیزات وارد منطقه شدند، ولی الان درمانده شدند. این رژیم تنها کاری که می کند، کشتن زن و بچه، خرابی و تخریب بیمارستان، مدرسه، دانشگاه و خانه های مردم و آوارگی آنها است.

وی با بیان این که تخریب و کشتن زن و بچه پیروزی در جنگ نیست، افزود: از افتخارات بزرگ مراجع، علمای شیعه و روحانیت شیعه مخالفت با این رژیم بوده و تنها آن را غده سرطانی می داند که سرزمین مسلمانان را تصرف کرده است.

آیت الله مروی اضافه کرد: امام راحل هم این رژیم را غاصب و غده سرطانی می دانستند و مخالف آن بوده اند. همه بدانند، عقبه تاریخ تشیع معلوم است و حوزه علمیه قم، مراجع تقلید، علما و روحانیت شیعه این رژیم غاصب را به رسمیت نمی‌شناسند و تصرف این رژیم بر سرزمین مسلمانان ولو به اندازه مقداری کوچک ظالمانه و غاصبانه است.

این استاد حوزه ادامه داد: امیدواریم ان شاءالله امت اسلامی، نیروهای مقاومت و این خون های به ناحق ریخته شده خودش پاسخ کوبنده ای برای این رژیم غاصب باشد و پرونده این رژیم را در هم بپیچد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha