دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین سیدهاشم صفی الدین

حوزه/ تردیدی نیست که ریخته‌شدن خون این شخصیت‌های مقاوم و مجاهد، نه تنها سامان مقاومت را به هم نخواهد ریخت، بلکه انگیزه‌های سرداران و سربازان مدافعِ ملت‌های مظلوم فلسطین و لبنان را دوچندان خواهد کرد، چنانکه همگان شاهد دوام و استحکام جبهه‌ی حزب‌الله بعد از این ترورهای پیاپی هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب موسس و رئیس هیئت امنای دانشگاه ادیان و مذاهب با صدور پیامی شهادت سید هاشم صفی‌الدین رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان توسط رژیم منحوس و اشغالگر صهیونیستی را تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب به شرح زیر است:

بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمٰنِ ٱلرَّحِیمِ

«وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فی سَبیلِ اللهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ»

یکبار دیگر، رژیم جنایتکار صهیونیستی که در میدان نبرد مستقیم با نیروهای مقاومت، نمی‌تواند کاری را از پیش بِبَرد، منطقه‌ای مسکونی را هدف قرار داد و با استفاده از توانمندی‌های اطلاعاتی و پشتیبانی‌ها استکبار جهانی، اقدام به ترور یکی دیگر از رهبران حزب‌الله لبنان، جناب سید هاشم صفی‌الدین نمود. از نگاه ارزشی، این رادمرد مقاومت که رئیس شورای اجرایی حزب‌الله بود، مزد یک عمر جهاد و مبارزه‌ی خود را گرفت و با شهادت خود در منطقه‌ی خطر نشان داد که روحانیت پیشگام شیعه، فقط اهل منبر و بیان نیست و در عمل به تعالیم و تکالیف دینی، صادق، جدی و پیش‌قراول است.
اما از نگاه واقعیت میدان، تردیدی نیست که ریخته‌شدن خون این شخصیت‌های مقاوم و مجاهد، نه تنها سامان مقاومت را به هم نخواهد ریخت، بلکه انگیزه‌های سرداران و سربازان مدافعِ ملت‌های مظلوم فلسطین و لبنان را دوچندان خواهد کرد، چنانکه همگان شاهد دوام و استحکام جبهه‌ی حزب‌الله بعد از این ترورهای پیاپی هستند.

اینجانب ضمن تسلیتِ شهادت این عالم مجاهد به رهبر معظم انقلاب، رزمندگان مقاومت اسلامی و نیز خانواده‌ی محترم این شهید بزرگوار، به‌ویژه برادر ایشان، جناب سید عبدالله صفی الدین، نماینده‌ی حزب‌الله در ایران، از خدای متعال، علوّ درجات آن فقید سعید و تداوم خط فکری و جهادیِ ایشان را مسئلت می‌نمایم.

سید ابوالحسن نواب،
مؤسس و رئیس هیئت امنای دانشگاه ادیان و مذاهب

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha